کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نماینده شهرستان بروجن در مجلس شورای اسلامی:

پرداخت نقدی بهای تملک اراضی کشاورزان/چهارخطه شهرکرد به لردگان به زودی تکمیل می‌شود

8 آبان 1398 ساعت 7:57

نماینده شهرستان بروجن در مجلس شورای اسلامی از پرداخت نقدی بهای تملک اراضی کشاورزان و تکمیل چهارخطه شهرکرد بروجن لردگان در آینده‌ای نزدیک خبر داد.


خدیجه ربیعی فرادنبه نماینده شهرستان بروجن در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار جهانبین نیوز، گفت: با موافقت محمدباقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور، 50 میلیارد ریال به‌منظور پرداخت بهای تملک اراضی کشاورزان در حاشیه جاده بروجن شهرکرد اختصاص یافت.
 
وی با بیان اینکه هم‌اکنون مبلغ تخصیص یافته در اختیار شرکت ساخت و توسعه زیربناهای کشور می‌باشد، افزود: بهای تملک 66 هزار مترمربع از اراضی کشاورزی با نظر کارشناسی و به صورت نقدی به کشاورزان محترم پرداخت می‌شود.
 
ربیعی فرادنبه با بیان اینکه تا حق و حقوق کشاورزان به‌صورت کامل پرداخت نشود جاده‌ای بازگشایی نخواهد شد، اضافه کرد: به موازات بررسی‌های کارشناسی و پرداخت مطالبات کشاورزان، عملیات اجرایی نیز با قوت توسط پیمانکار انجام خواهد شد.
 
نماینده شهرستان بروجن در مجلس شورای اسلامی با تقدیر از همکاری کشاورزان شهرهای فرادنبه و سفیددشت در اجرای پروژه‌های جاده‌ای، اضافه کرد: 6 کیلومتر چهارخطه باقیمانده در مسیر بروجن شهرکرد به زودی تکمیل و زیر بار ترافیک خواهد رفت.
  
وی ابراز امیدواری کرد: با تکمیل محورهای چهارخطه در شهرستان بروجن، کمتر شاهد حوادث و تصادفات جاده‌ای خواهیم بود.
 
 
انتهای پیام/1030ج


کد مطلب: 43143

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/43143/پرداخت-نقدی-بهای-تملک-اراضی-کشاورزان-چهارخطه-شهرکرد-لردگان-زودی-تکمیل-می-شود

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir