کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

در صورت عدم و ساخت و ساز/

زمین‌های واگذار شده در شهرک صنایع کارگاهی بروجن پس گرفته می شود

6 آبان 1398 ساعت 13:54

فرماندار شهرستان بروجن گفت: در صورت عدم ساخت و ساز و انتقال صنایع نیمه مزاحم به شهرک صنایع کارگاهی، زمین‌های واگذار شده به مالکان پس گرفته خواهد شد.


مسعود ملکی فرماندار شهرستان بروجن در گفت و گو با خبرنگار جهانبین نیوز، اظهار داشت: 7 هزار واحد صنفی مجاز در سطح شهرستان مشغول به فعالیت بوده که از این میان 200 واحد جز صنایع نیمه مزاحم با درصد آلایندگی بسیار بالا به‌شمار می روند.
 
وی با اشاره به گلایه‌مندی مردم از فعالیت صنایع نیمه مزاحم در سطح شهر بروجن به ویژه خیابان‌های خیام و رزازی، گفت: حرفه‌های جوشکاری، آلومینیوم سازی، نجاری، صافکاری و رنگ آمیزی اتومبیل، تعمیر خودروهای سنگین و... جز صنایع با درصد آلایندگی بالا به‌شمار می روند.
 
ملکی افزود: 400 قطعه زمین در شهرک صنایع کارکاهی بروجن از سال 79 به متقاضیان واگذار شده و صاحبان صنایع با آلایندگی بالا موظف به انتقال کسب و کار خود به شهرک جدیدالاحداث هستند.
 
فرماندار شهرستان بروجن با بیان اینکه دیگر ظرفیتی برای صدور مجوز صنایع نیمه مزاحم در سطح شهر بروجن وجود ندارد، اضافه کرد: در آینده‌ای نزدیک و با ورود دستگاه‌های قضایی و بازرسی، زمین‌های واگذار شده به غیر در شهرک صنایع کارگاهی بروجن شناسایی و با متخلفان برخورد خواهد شد.
 
مسعود ملکی همچنین از پلمپ واحدهای صنفی فاقد پروانه کسب در شهرستان بروجن خبر داد و گفت: با درخواست اتحادیه های صنفی و تأیید اتاق اصناف، واحدهای غیرمجاز توسط نیروی انتظامی پلمپ می شود.
 
وی افزود: متقاضیان با دریافت پروانه کسب و اخذ مجوزهای قانونی، نسبت به دریافت زمین و شروع فعالیت در شهرک صنایع کارگاهی اقدام نمایند.
 
 
انتهای پیام/1030ج


کد مطلب: 43141

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/43141/زمین-های-واگذار-شده-شهرک-صنایع-کارگاهی-بروجن-گرفته-می-شود

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir