۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۸
کد مطلب : ۴۳۱۲۶
مدیرکل کمیته امداد استان چهارمحال و بختیاری مطرح کرد:

اعزام ۵۴۰ مددجوی ساکن مناطق محروم چهارمحال و بختیاری به سفرهای زیارتی

امدیرکل کمیته امداد استان چهارمحال و بختیاری گفت: در ۶ ماهه نخست امسال، ۵۴۸ مددجوی ساکن مناطق محروم استان به سفرهای زیارتی اعزام شده‌اند.
اعزام ۵۴۰ مددجوی ساکن مناطق محروم چهارمحال و بختیاری به سفرهای زیارتی
به گزارش جهانبین نیوز؛  علی ملک پورمدیر کل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری بابیان اینکه اعزام مددجویان به سفرهای زیارتی ازجمله برنامه‌های فرهنگی این نهاد است بیان کرد: ۵۴۸ نفر از ساکنان مناطق محروم استان به سفرهای زيارتی قم و مشهد اعزام شده‌اند که از این مجموع ۹۳ نفر سالمند و ۴۶ نفر دانش‌آموز بوده‌اند.

وی هدف از برگزاری اردوهای آموزشی و تربیتی ویژه جوانان و بزرگسالان را ایجاد شور و نشاط و افزایش آگاهی علمی و فرهنگی مددجویان عنوان کرد و افزود: همچنین ۶۷۲ مددجوی ساکن مناطق محروم استان به اردوهای آموزشی و تربیتی اعزام شده‌اند.

مدیرکل کمیته امداد استان با اشاره به اعزام ۱۷۸ مددجوی ساکن مناطق محروم استان به مشهد مقدس در قالب طرح شوق زیارت گفت: طرح شوق زیارت ویژه نیازمندانی است که به دلیل ناتوانی مالی از زیارت ائمه اطهار (ع) باز مانده‌اند و با مساعدت خیران دوستداران اهل‌بیت (ع) به مشهد مقدس و عتبات عالیات اعزام می‌شوند.

وی همچنین از اعزام 934 ممدجو به اردوهای زیارتی خبر داد و گفت: از مجموع 934 مدد جو 548 نفر ساکن مناطق محروم بوده اند.


شایان ذکر است، مردم نیک‌اندیش استان می‌توانند در راستای کمک به اعزام نیازمندان به سفر زیارتی مشهد مقدس به ادارات کمیته امداد در سطح استان و یا سایت «شوق زیارت» مراجعه کنند.

انتهای پیام  /1020ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۹:۵۵:۴۱

26 Dec 2019