۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۲
کد مطلب : ۴۳۱۲۴
نماینده شهرستان بروجن در مجلس شورای اسلامی:

سازمان بازرسی پاسخگو باشد / تکلیف 300 میلیارد اعتبار هزینه شده در پروژه سبزکوه چه می شود؟

نماینده شهرستان بروجن در مجلس شورای اسلامی خواستار ورود و پاسخگویی سازمان بازرسی به طرح انتقال آب سبزکوه و تعیین تکلیف 300 میلیارد اعتبار هزینه شده در دل این پروژه شد.
سازمان بازرسی پاسخگو باشد / تکلیف 300 میلیارد اعتبار هزینه شده در  پروژه سبزکوه چه می شود؟
 خدیجه ربیعی فرادنبه نماینده شهرستان بروجن در مجلس شورای اسلامی، در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز ؛ اظهار داشت: طرح انتقال آب سبزکوه به تالاب بین المللی چغاخور از دی ماه 94 متوقف شده و لازم است وزارت نیرو دلایل توقف این طرح قانونی را بررسی کند.
 
وی با بیان اینکه هرکجایی قدمی برداشته شود، سازمان بازرسی ورود پیدا کرده و اعلام تخلف می کند، گفت: چرا سازمان بازرسی در طرح انتقال آب سبزکوه ورود نمی کند تا بدانیم چه تکلیفی برای این پروژه باید دیده شود؟
 
ربیعی اضافه کرد: سازمان بازرسی کجاست که به مردم جواب دهد تکلیف 300 میلیارد تومان بیت المال هزینه شده  در دل این پروژه چه می شود؟
 
نماینده شهرستان بروجن با بیان اینکه اگر پروژه سبزکوه اجرایی نشود، باید عزای مقابله با ریزگردها را بگیریم، گفت: با خشکیدگی تالاب بین المللی چغاخور، این تالاب به کانون تولید ریزگردها تبدیل خواهد شد.
 
ربیعی افزود: لازم است وزارت نیرو با اتخاد تصمیمی که در پی آن هیچ گونه حقی از منطقه، شهر و یا روستایی تضییع نشود، آب را به شهرستان بروجن برساند.
 
 

انتهای پیام/1030ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۸:۵۶:۱۸

27 Dec 2019