۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۴ آبان ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۵
کد مطلب : ۴۳۱۲۰
فرمانده سپاه ناحيه لردگان خبرداد:

يادواره 286 شهيد شهرستان لردگان برگزار مي شود

فرمانده سپاه ناحيه لردگان با اعلام اين خبر گفت:يادواره 286 شهيد شهرستان لردگان همزمان با روز شهرستان لردگان و سالروز پياده روي مردم اين شهرستان به سمت جبهه هاي جنگ تحميلي در اين شهرستان برگزار مي شود.
يادواره 286 شهيد شهرستان لردگان برگزار مي شود
به گزارش جهانبین نیوز؛ فرمانده سپاه ناحيه لردگان گفت: همزمان با  روز شهرستان لردگان، يادواره شهداي شهرستان به صورت متمرکز در محل مصلي شهرستان برگزار مي شود.

سرهنگ پاسدار کرم نظري افزود: 12 آبانماه روز شهرستان لردگان است که در اين روز و در سال 1365 رزمندگان شهرستان در قالب کاروان پياده به جبهه هاي حق عليه باطل اعزام شدند و در جنگ نابرابر  در مقابل صداميان از سرزمين اسلامي ايران دفاع کردند.

وي با اشاره به رشادتها و از خودگذشتگي شهدا در دوران دفاع مقدس گفت: يکي از وظايف امروز ما زنده نگه داشتن ياد و خاطره اين عزيزان است.

اين مقام مسئول با تاکيد بر اينکه دشمن افکار عمومي را قرار داده است گفت: ما بايد با تمام قوا براي مقابله با هجمه هاي دشمن در ميدان نبرد حضور يابيم و با معرفي شهدا به جوانان و الگو دهي مناسب به آنان در مقابل دشمن پيروز شويم.

وي نهادينه کردن فرهنگ شهيد و شهادت در جامعه به خصوص در قشر جوان را از اهداف اصلي برگزاري اين يادواره‌ عنوان و تصريح كرد: با وجود هجوم فرهنگي و سايبري عليه ارزش‌ها توسط دشمنان، وظيفه داريم در راستاي آشنايي نسل جوان با سيره و زندگي شهدا تلاش‌ كنيم.

وي تاكيد كرد: راه شهدا بايد درس دانشگاه و مدرسه كشور شود و اين حماسه آفريني ها در قالب فيلم، شعر و ساير توليدات هنري در جامعه تبيين شود.

انتهاي پيام/630 ل
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۲:۲۲:۴۶

28 Dec 2019