کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

امام‌جمعه فارسان:

دستگيري سر شبکه کانال آمدنيوز نماد اقتدار فرزندان انقلاب است

3 آبان 1398 ساعت 14:30

امام‌جمعه فارسان گفت: دستگيري سر شبکه سايت و کانال «آمدنيوز»، علاوه بر اين‏که نماد اقتدار فرزندان انقلاب در جنگ اطلاعاتي و امنيتي در تقابل با سرويس‌‏هايي چون سيا، موساد، ام‏آي‏سيکس و سرويس فرانسوي DGSE است؛ ابعاد و پيامدهاي چشمگيري در آينده دارد.


به گزارش جهانبین نیوز؛ حجت‌الاسلام محسن ملک پور در خطبه‌هاي نماز جمعه اين هفته شهر فارسان گفت: بايد شکرگزاري ‌کنيم از حضور باعظمت و مقتدرانه مردم سراسر دنيا در اربعين امسال که گذشته از دستاوردهاي بي‌شمار، مثل وحدت امت اسلامي پيام‌هاي گويايي هم براي سران استکبار عالم به‌خصوص آمريکا داشت. اگرچه وحشت آن‌ها از اين حرکت الهي را مي‌توانيم در سانسور خبري شديد اين واقعه بزرگ و اين حماسه سترگ ببينيم.

وي افزود: به‌هرتقدير به فضل الهي مصباح هدايت حسين –عليه‌السلام- پرفروغ‌تر از هميشه دل‌هاي عاشقان عالم را متحد کرده و مقدمات قيام اصلي را هم فراهم مي‌کند ان‌شاءالله. زائر از وقتي حرکت مي‌کند تا برمي‌گردد زائر است. خدمت‌رساني به او بايد در همه مراحل باشد که همين‌جا از زحمات همه عوامل موکب حضرت ابوالفضل (ع) و از همت بالاي شما مردم عزيز شهرستان کمال تقدير و تشکر رادارم.

ملک پور تصريح کرد: البته اين‌طرف مرزها يعني در داخل ايران موکب‌هايي زده شود وقتي برمي‌گردند به زائران رسيدگي شود. يک جمعيت ميليوني در طول روزهاي مختلف مي‌روند و يک‌مرتبه مي‌خواهند برگردند. فشار کار هم هست. موکب‌هايي باشد تا رسيدگي کنند. ساختمان‌سازي اگر مي‌شود که اين‌طرف انجام شود خيلي ارزشمند و موردتوجه خواهد بود.

وي بيان داشت: نکته ديگر اين است که حرکت در مسير و رفتن از نجف و کربلا موضوعيت دارد؛ و بودن اربعين در کربلا موضوعيت دارد. لذا يا انسان بايد در آنجا باشد يا حسرتش را بخورد؛ يعني يا بايد در آن محل باشد يا اگر نيست و در شهر خودش هست حسرت بخورد. جايگزين نبايد برايش درست کرد. البته اجتماع لازم است. روز اربعين همه شيعياني که در شهر مانده‌اند در يک منطقه‌اي اجتماع کنند و عزاداري کنند.

امام‌جمعه فارسان در مورد شاهکار اطلاعاتي سپاه؛ ابعاد و دستاوردهاي راهبردي هم اشاره داشت و گفت: ما تحسين و تقدير مي‌کنيم از شاهکار اطلاعاتي فرزندان جوان و انقلابي سازمان اطلاعات سپاه، جسارت و خطرپذيري، روحيه‌ي جهادي، هوشمندي بالاي اطلاعاتي و اقدامات خلاقانه و مبتکرانه فرزندان ملت ايران را در دستگيري سر شبکه سايت و کانال «آمدنيوز» و از لسان مردم بزرگمان، اين عمليات غرورآفرين را به مردم عزيز و رهبر عالي‌قدر و سپاه انقلابي و پاسداران گمنام سازمان اطلاعات سپاه تبريک مي‌گوييم.

وي عنوان داشت: مصرانه مي‌خواهيم، از اين آغاز ماجرا تا پايان آن را باقدرت و توکل و توسل پيش بروند و با سرعت و دقت، خائنان به انقلاب و وطن را به مردم معرفي کنند و با کمک قوه‌ي محترم قضاييه مزدوران استکبار را به سزاي اعمالشان برسانند.

امام جمعه فارسان اظهار داشت: ايجاد شوک خبري دستگيري روح‌الله زم سر شبکه‌ي سايت و کانال تلگرامي آمدنيوز- و بازتاب رسانه‏‌اي بسيار گسترده‏ي دستگيري وي و از همه مهم‏تر حمايت گسترده و همه‌جانبه‌ي اطلاعاتيِ سرويس‌هاي کهنه‌‏کارِ اروپايي و آمريکايي و حمايت رسانه‏‌اي صهيونيستي از عنصر خائن، نشان از اهميت اين مُهره مي‏دهد.

وي تصريح کرد: اين شکار، علاوه بر اين‏که نماد اقتدار فرزندان انقلاب در جنگ اطلاعاتي و امنيتي در تقابل با سرويس‏هايي چون سيا، موساد، ام‏آي‏سيکس و سرويس فرانسوي DGSE است؛ ابعاد و پيامدهاي چشمگيري در آينده مثل کشف بيشتر و گسترده‏تر شبکه‏ي عنکبوتي نفوذ، ترميم سيستم ضد جاسوسي کشور، ايجاد آرامش نسبي رسانه‌‏اي در ايام انتخابات و... خواهد داشت.

انتهاي پيام1026ج /590پ
 


کد مطلب: 43118

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/43118/دستگيري-سر-شبکه-کانال-آمدنيوز-نماد-اقتدار-فرزندان-انقلاب

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir