۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۱
کد مطلب : ۴۳۱۱۷
امام جمعه لردگان:

شفافيت مالي مسئولين؛ اعتماد و اطمينان مردم را به همراه دارد

امام جمعه لردگان گفت: حمايت گسترده و همه جانبه‌ي اطلاعاتيِ سرويس‌هاي کهنه‌کارِ اروپايي و آمريکايي و حمايت رسانه‌اي صهيونيستي از روح الله زم ، نشان از اهميت اين مُهره مي‌دهد.
شفافيت مالي مسئولين؛ اعتماد و اطمينان مردم را به همراه دارد
به گزارش جهانبین نیوز؛ حجت الاسلام سيد مهدي تاج زاد امام جمعه شهرستان لردگان در خطبه اول نماز جمعه اين هفته ابتدا خود و نمازگزاران را به رعايت تقواي الهي دعوت نمود و رحلت رسول اکرم (ص) و شهادت امام حسن مجتبي (ع) را تسليت عرض نمود و گفت:  رسول اكرم(ص) مقصدشان اين نبود كه مشركين مكه را از بين ببرند؛ مقصد اين بود كه دين اسلام را منتشر كنند و حكومت، حكومت قرآن باشد؛ حكومت اسلام باشد. آن‌ها چون مانع بودند از اين‌كه اين حكومت اسلامى تحقّق پيدا بكند منتهى به جنگ مى‌شد و معارضه، آن‌ها معارضه مى‌كردند با حكومت اسلامى، اين‌ها مقابله مى‌كردند. جنگ‌هاى زيادى كه پيغمبر اكرم فرموده است همه براى اين معنا بوده است كه موانع را از سر اين مقصد الهى، مقصد اعلا كه دارند و آن تحكيم حكومت اسلامى، حكومت الله، حكومت قرآن، همه براى اين بود.
 
وي اشاره داشت: امام خامنه‌اي در تبيين ماهيت انسان ۲۵۰ ساله مي‌گويند:«زندگي ائمه از اميرالمؤمنين تا امام عسگري عليهم‌‌السلام را بايد زندگي يک انسان به حساب بياوريم، يک انسان دويست‌وپنجاه ساله؛ تمام کارهاي ائمه در طول اين دويست‌وپنجاه سال، کار يک انسان با يک هدف، با يک نيت، و با تاکتيک‌هاي مختلف است. ائمه عليهم‌السلام همه‌شان به مجرد اين ‌که بار امانت امامت را تحويل مي‌گرفتند، يکي از کارهايي که شروع مي‌کردند يک مبارزه‌ي سياسي براي گرفتن حکومت بود.
 
امام جمعه لردگان در ادامه به دستگيري روح الله زم توسط نيروهاي اطلاعاتي سپاه گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامي  طي بيانيه اي از آخرين شاهکار اطلاعاتي و عملياتي خود- دستگيري سرشبکه سايت و کانال تلگرامي آمدنيوز- رونمايي کرد.

وي گفت: روح‌الله زم  سازنده‌ي سايت و کانال تلگرامي آمد نيوز، يک‌بار در فتنه‌ي سال ۸۸ توسط وزارت اطلاعات دستگير شده بود و پس از ترک ايران توانسته بود با راه‌اندازي آمدنيوز، در سال‌هاي گذشته مخصوصا در اتفاقات سال ۹۶ نقش مؤثري در ايجاد و هدايت آشوب‌ها ايفا نمايد.

امام جمعه لردگان تصريح کرد: حمايت گسترده و همه جانبه‌ي اطلاعاتيِ سرويس‌هاي کهنه‌کارِ اروپايي و آمريکايي و حمايت رسانه‌اي صهيونيستي از روح الله زم ، نشان از اهميت اين مُهره مي‌دهد.
 
خطيب جمعه لردگان بيان داشت: ماموريت اصلي اين شبکه، با ليدري آمدنيوز، دست‌کاري رواني جامعه ايران و انجام پروژه‌ي جنگ ادراکي بود که، تلاش مي‌کرد با شايعات و شبهات سياسي و اعتقادي وهم‌چنين با سوءاستفاده از نارضايتي‌ها و فقدان سواد رسانه‌اي بخشي از افکار عمومي، فضارا براي اقدامات مشترک و هماهنگ ضدانقلاب مهيا کند که انهدام کانون اين شبکه، جريان معاند بار ديگر سردرگم شد و اين بلندگوي پُر سروصداي معاند نيز از دور خارج شد.

تاج زاد گفت: آمدنيوز تقريبا تنها رسانه‌اي بود که مدعي نشت اطلاعات و اخبار طبقه‌بندي شده بود. البته اين امر نيز جز با وطن فروشي خائنان و ضد انقلاب داخل امکان‌پذير نبود اما همين امر باعث شده بود تا حمايت سرويس‌هاي غربي، عربي، عبري از روح‌الله زم دوچندان بوده و با ديگر رسانه‌هاي معاند فارسي‌زبان متمايز باشد.
 
شفافيت مالي مسئولين؛ موجب اعتماد و اطمينان بيشتر مردم به مسئولين مي شود

امام جمعه لردگان در ادامه به شفافيت مالي مسئولين اشاره داشت و گفت: «شفافيت مالي» باعث بر طرف نمودن شبهه‌ها و موجب اعتماد و اطمينان بيشتر مردم به مسئولين خود و حرکت آنان در مسير مطلوب انقلاب اسلامي مي گردد.

وي گفت: قانون اساسي جمهوري اسلامي در اصل۱۴۲به اين مهم تاکيد داشته و مسئولين نظام را ملزم به ارائه اطلاعات مالي و دارايهاي خود به قوه قضائيه مي نمايد: «دارايي‌ رهبر، رئيس‌ جمهور، معاونان‌ رئيس‌ جمهور، وزيران‌ و همسر و فرزندان‌ آنان‌ قبل‌ و بعد از خدمت‌، توسط رئيس‌ قوه‌ قضائيه‌ رسيدگي‌ مي‌شود که‌ بر خلاف‌ حق‌، افزايش‌ نيافته‌ باشد.»
 
انتهاي پيام1026ج /630ل
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۹:۳۳:۱۳

26 Dec 2019