۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۶
کد مطلب : ۴۳۱۱۶
نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری:

مقاومت ملت ایران توطئه‌های دشمن را خنثی کرد/ عدم دلبستگی به دشمن ویژگی شاخص انسان انقلابیست

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: همین مقاومت شما ملت ایران است، با کمک آن سالیان سال جلوی دشمن ایستادید و نگذاشتید به اهدافش برسد.
مقاومت ملت ایران توطئه‌های دشمن را خنثی کرد/ عدم دلبستگی به دشمن ویژگی شاخص انسان انقلابیست
به گزارش جهانبین نیوز؛ حجت‌الاسلام محمدعلی نکونام نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرکرد که در مصلی بزرگ این شهر برگزار شد ضمن تفسیر آیه 46 سوره کهف اظهار کرد: قرآن تلاش دارد به ما این معنا را القا کند که هه امور دنیا را به باقیات و صالحات تبدیل کنیم.
 
نکونام اضافه کرد: اگر انسان از هر چیزی بهره‌گیری خداگونه داشته باشد آن وقت است که همه زینت‌های دنیا تبدیل به باقیات صالحات می‌شود و با کوله‌باری عظیم به دنیای دیگر برویم.
 
نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری با اشاره به اول آبان روز آمار و برنامه‌ریزی افزود: مساله برنامه‌ریزی و آمار هر دو از مسائل مهم یک ملت محسوب می‌شود، برای رشد و پیشرفت باید مسئولان برنامه‌ریزی کنند و برای آنکه درست برنامه‌ریزی شود باید آمار درستی نیز در دست باشد، آمارگیران و مردم جامعه در به دست آمدن آمار صحیح نقش بسزایی دارند.
 
وی با اشاره به قرارگیری در هفته سلامت ادامه داد: برنامه‌ریزان برای سلامت جامعه تلاش‌های گسترده‌ای انجام دادند و لازم است تلاششان را در این زمینه بیشتر کنند و تدارکات لازم برای آن را داشته باشند، متولیان برای درمان دردهای جامعه باید کاری کنند.
 
نکونام تاکید کرد: برخی از افراد گرفتار بیماری‌های صعب‌العلاج هستند و برای تامین مخارج درمان خود به مشکل برخورده‌اند و متاسفانه گاها افراد برای هزینه‌ درمان بیماری‌های ساده هم مشکلات مالی دارند لذا باید در جهت رفع این مشکل برنامه درست و حساب‌شده‌ای وجود داشته باشد.
 
امام جمعه شهرکرد بیان داشت: هشتم آبان ماه روز نوجوان و بسیج دانش‌آموزی به جهت شهادت شهید محمدحسین فهمیده  نام‌گذاری شده است این شهید با بصیرت دوستان و دشمنان را شناخت و از خود گذشت و ایثار کرد.
 
نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری با اشاره به بصیرت ایمانی و نگاه درست شهید فهمیده در شناسایی راه درست افزود: ایثاری مانند ایثار شهید فهمیده ضرورت جامعه ایمانی است، بحمدالله دانش‌آموزان ما امروز در این مسیر گام برداشته و گام بر می‌دارند و راه خود را به خوبی شناخته‌اند و مراقب هستند شیاطین و شیطان‌صفت‌ها در آن‌ها نفوذ نکنند اما باید متولیان در این عرصه نیز راهگشا باشند.
 
وی به روز پدافند غیرعامل اشاره و تاکید کرد: پدافند غیرعامل مساله بسیار مهمی است و را نفوذ، تخریب و برنامه‌های سوء دشمن را بسته است و همه مجموعه‌ها را در مسیر اسلام قرار داده است.
 
نکونام ادامه داد: در روزهای پایانی ماه صفر قرار داریم درحالی که اربعین با بالندگی و افتخار انجام شد و مانور عظیمی از سوی پیروان اهل بیت(ع) صورت گرفت، با وجود آنکه دشمن خواست موانع بسیاری ایجاد کند و نمونه آن اتفاقاتی که د عراق رخ داد، اما به فضل الهی در امنیتی مثال زدنی و با همراهی عراقی‌ها و ایرانی‌ها این راهپیمایی صورت گرفت.
 
وی اضافه کرد: در آستانه ارتحال پیامبر اکرم (ص)، شهادت امام حسن مجتبی (ع) و شهادت امام رضا (ع) قرار داریم و مراسم عزاداری در جای جای کشور برگزار می‌شود که در این مراسم‌ها لازم است برای بالا بردن اطلاعات دینی جامعهتلاش شود و فقط به سینه زنی و برگزاری روضه محدود نشود.
 
امام جمعه شهرکرد تاکید کرد: همین مقاومت شما ملت ایران است، با کمک آن سالیان سال جلوی دشمن ایستادید و نگذاشتید به اهدافش برسد.

نکونام گفت: انسان انقلابی کسی است که بطور منطقی و با حرکتی انبیاءگونه در مسیر شهدا گام بردارد.
 
وی یکی از ویژگی‌های مهم انسان انقلابی را عدم دل‌بستگیش به دشمن دانست و اضافه کرد: افرادی که در مکتب اسلام پورش یافته‌اند هرگز فریب دشمن را نمی‌خورند و بنابر سفارش رهبر انقلاب اسلامی انسان‌های با این ویژگی‌ها باید در جامعه شان و منزلت بالایی داشته باشند.
 
انتهای پیام/1026ج  
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۹:۵۵:۴۱

26 Dec 2019