۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲ آبان ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۱
کد مطلب : ۴۳۱۱۴

تحکم بنیان خانواده نیازمند سازماندهی، سیاستگذاری و برنامه ريزي مناسب است

مدیر کل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری چهارمحال و بختیاري با بيان ضرورت ايجاد کنترل هاي مناسب اجتماعي براي تحکم بنيان خانواده افزود: اين امر نيازمند سازماندهي، سياستگذاري و برنامه ريزي مناسب است.
تحکم بنیان خانواده نیازمند سازماندهی، سیاستگذاری و برنامه ريزي مناسب است
به گزارش جهانبین نیوز؛ دکتر مقدس مدیر کل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری چهارمحال و بختیاري در همایش استانی آموزشی، توجیهی مربيان آموزش هاي هنگام ازدواج – برنامه همکاري مشترک بين دستگاهي در دانشگاه علوم پزشکي شهرکرد با تاكيد بر لزوم آموزش زوجين پيش از ازدواج، توجه به زمان و محتواي آموزش ها را ضروري دانست.

وی با بیان اینکه در هیچ یک از بازه هاي زماني خانواده تحت چنين فشارهايي که هم اکنون به آن تحميل مي شود قرار نداشته است افزود: خانواده در برخي کاركردها از رقباي خود جا مانده است و رقباي آن راحت تر و با تاثير گذاري بيشتر كاركرد خانواده را تهديد كرده و نقش هاي خانواده يكي يكي در حال واگذاري است.

وی با اشاره به نقش و جایگاه آموزش و آگاهی بخشی در پیشگيري از برخي آسيب هاي اجتماعي افزود: اين آموزش ها بايد ساختاري قابل ارزيابي داشته و قابل گسترش باشند.

دکتر مقدس در پایان ابراز امیدواری کرد: با افزایش همکاری هاي مشترک بين دستگاهي در راستاي بهبود روابط و کاركرد خانواده و ايجاد آرامش عميق در پناه خانواده قدم هايي بلند و استوارتر برداشته شود.

گفتنی است، همایش استانی آموزشی، توجیهي مربيان آموزش هاي هنگام ازدواج – برنامه همکاري مشترک بين دستگاهي در نخستين روز از آبان ماه ۹۸ با حضور دکتر اکبري رياست اداره باروري سالم دفتر سلامت جمعيت خانواده و مدارس وزارت بهداشت، حجت الاسلام و المسلمين محمد مهدي صالحي معاون محترم فرهنگي سياسي نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه ها، جمعي از مقامات استاني و مربيان کلاس هاي آموزش هاي هنگام ازدواج و مسئولين بهداشت خانواده و مربيان دستگاه هاي مربوطه در سالن همايش هاي ابن سيناي مجتمع رحمتيه برگزار شد.

انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۹:۵۵:۴۱

26 Dec 2019