۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۵
کد مطلب : ۴۳۱۱۲

لزوم تربیت جوانان و نوجوانان تراز انقلاب

مدیرکل اداره آموزش و پرورش استان چهارمحال وبختیاری گفت: لازم است دانش آموزان، نوجوانان و جوانان که تربیت می شوند طبق بیانیه گام دوم انقلاب مورد تایید مقام معظم رهبری باشند.
لزوم تربیت جوانان و نوجوانان تراز انقلاب

فرحناز قائدامینی در آیین طرح اعتلای بسیج فرهنگیان در گفت و گو با خبرنگار جهانبین‌نیوز، اظهار کرد: نقش آفرینی معلمان و فرهنگیان و تاثیر آن ها در تربیت و پرورش دانش آموزان و آینده کشور همیشه از اهمیت بسیار برخوردار بوده است.
وی افزود: آموزش و پرورش وظیفه تربیت دانش آموزان را در تمام ابعاد انسانی دارد به نحوی که بتوانند حیات طیبه‌ای را برای خود شکل دهند.
قائدامینی خاطرنشان کرد: اکنون بیش از گذشته،حال حاضر آموزش و پرورش با مشارکت بسیج مستضعفین، نگاه گسترده تری به تربیت و پرورش دانش‌آموزان انقلابی شکل گرفته و برنامه هایی تدوین شده است.
وی در ادامه بیان کرد: نخستین گام در این طرح به همراه جمعی از فرهنگیان و بانوان بسیجی در مشهد مقدس انجام شد و آموزش های لازم به معلمان در خصوص تجهیز و اجرای برنامه های مطلوب در مدارس داده شد.
مدیرکل اداره آموزش و پرورش استان چهارمحال وبختیاری گفت: در گام بعدی این طرح مدیران کانون ها،دوره های آموزشی لازم را گذرانده  و در مدارس با ایجاد کمیته هایی متشکل از مدیران مدرسه، معلم پرورشی و یک معلم تراز انقلاب و آینده ساز، برنامه های لازم را در خصوص تربیت و پرورش دانش آموزان همراه با سایر همکاران به عمل خواهند رساند.
وی تشریح کرد:لازم است دانش آموزان، نوجوانان و جوانان که تربیت می شوند طبق بیانیه گام دوم انقلاب مورد تایید مقام معظم رهبری باشند و باید آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی با آن ها انتقال داده شود.
قائدامینی با اشاره به اینکه در دوره ابتدایی و متوسطه دانش آموز بیشترین تاثیرپذیری را دارد، گفت: 50 درصد از مدارس ابتدایی به دلیل اهمیت کمی و کیفی دانش آموز از لحاظ تاثیرپذیری و هم چنین 25 درصد از متوسطه اول و 25 درصد متوسطه دوم در این طرح شرکت می کنند. 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۰:۰۴:۱۱

26 Dec 2019