۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۶
کد مطلب : ۴۳۱۱۱

تربیت جوان انقلابی نیازمند معلمان انقلابی است

مسئول سازمان بسیج فرهنگیان سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع) گفت: معلمان و فرهنگیان نقش تاثیرگزاری بر آینده انقلاب خواهند داشت.
تربیت جوان انقلابی نیازمند معلمان انقلابی است
سید اصغر موسوی مسئول بسیج فرهنگیان سپاه حضرت قمر بنی هاشم ( ع) چهارمحال و بختیاری  در گفت و گو با خبرنگار جهانبین‌نیوز, اظهار کرد: طرح معلم آینده‌ساز،  با توجه به منویات مقام معظم رهبری در خصوص اجرای سند تحول بنیادین و هم چنین با در نظر گرفتن آموزش و پرورش به عنوان خط مقدم تعلیم و تربیت نیروهای انقلابی برای آینده کشور بوده در حال آماده سازی و اجرا است.
وی افزود: این طرح در راستای توانمندسازی معلم که نقش تاثیرگزار و حائز اهمیتی در جامعه دارد، در مرحله ابتدایی در مدارس اجرا خواهد شد.
مسئول سازمان بسیج فرهنگیان سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع) گفت: در مرحله نخست توانمدسازی مدیران است و  آموزش در فضای شوراهای بسیج و فرهنگیان و ارتقا سطح آگاهی و توانمدسازی مدیران مدارس، معلمان پرورشی و یک معلم در تراز انقلاب در مراحل دیگر انجام خواهد گرفت.
موسوی در ادامه تشریح کرد: آسیب های اجتماعی، عرفان های نوظهور و گفتمان سازی در خصوص سند توحل بنیادین و بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی از جمله مسائلی است که در جلسات توجیهی با فرهنگیان و معلمان مورد بحث قرار خواهد گرفت.
وی با اشاره به جنگ نرم و  فرهنگی دشمن، تصریح کرد: امروزه معلمان و دانش آموزان با توجه به حجمه های دشمن از طریق جنگ نرم و همچنین جنگ فرهنگی بیش از گذشته برای مقابله و جلوگیری از آسیب های احتمالی نیاز به حمایت، آگاه سازی و آموزش دارند.
انتهای خبر/ 1029ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۰:۰۴:۱۱

26 Dec 2019