۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۹
کد مطلب : ۴۳۰۸۱
امام جمعه موقت فارسان

مردم خواستار اشد مجازات روح الله زم وديگر خائنين داخلي هستند

امام جمعه موقت فارسان گفت: مواظب نفوذ دشمن باشيد ما ملت انقلابي و شهيدپرور، از همه مسئولين به‌ويژه رئيس قوه قضاييه مي‌خواهيم که منافقين خائن در مسئله روح الله زم را به اشد مجازات برساند و همه وابستگان داخلي آن‌ها را مجازات نمايد نکند مثل جيسون رضاييان مسئله مختومه شود و منافقين داخلي به مجازات خود نرسند.
مردم خواستار اشد مجازات روح الله زم وديگر خائنين داخلي هستند
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، حجت‌الاسلام مسلم رضايي در خطبه‌هاي اين هفته شهر فارسان ضمن تسليت اربعين امام حسين عليه‌السلام گفت: امام محمدباقر عليه‌السلام فرمودند: همانا امام حسين عليه‌السلام بزرگ‌مرد کربلا مظلوم و رنجيده‌خاطر و لب‌تشنه و مصيبت‌زده به شهادت رسيد.

وي افزود: پس خداوند بر ذات خود قسم‌خورده است که هيچ مصيبت‌زده و رنجيده‌خاطر و گناهکار و اندوه و تشنه‌اي و هيچ بلاديده به خدا روي نمي‌آورند و نزد قبر امام حسين عليه‌السلام و دعا نمي‌کند و آن حضرت را نزد خداوند شفيع نمي‌سازد مگر اينکه خداوند اندوهش را برطرف و حاجت را برآورده مي‌کند و گناهش را مي‌بخشد و عمرش را طولاني و روزي‌اش را گسترده مي‌سازد پس اهل بصيرت آگاهي و درس بگيريد.

وي بيان داشت: امام علي عليه‌السلام فرمودند: چند نعمت بزرگ است تا انسان آن‌ها را از دست ندهد قدرش را نمي‌داند. سلامت، جواني و امنيت است عزيزترين چيز براي انسان جان اوست فردي هر چه قدرت ثروت داشته باشد اگر جانش به خطر بيفتد حاضر از همه را بدهد.
 
امام‌جمعه موقت فارسان گفت: نيروهاي انقلابي و نظامي با ۳ درصد بودجه به وظيفه خود عمل کردند. درصورتي‌که ۹۷ درصد بودجه در دست مسئولين اقتصادي مي‌باشد جواب بدهند با اين بودجه در مسائل اقتصادي چه کردند.

وي عنوان داشت: نيروهاي انقلابي تکيه‌بر داخل کردند و توانستند در بسيار از عرصه‌ها به موفقيت برسند در صورتي که مسئولين اقتصادي اميد به عنايت دشمنان دارند و اين وضع اقتصادي ماست.

وي اظهار داشت: نيروهاي غيرانقلابي اعم از ليبرال‌ها، منافقين و غرب‌گرايان داخلي دنبال تضعيف ارگان‌هاي انقلابي هستند مثل سپاه که در سال قبل از دهه ۷۰ تابه‌حال شاهد آن هستيم که قوه قضاييه و تخريب نماز جمعه نيز در برنامه آن‌ها مي‌باشد.

وي به تخريب قوه قضاييه اشاره داشت و افزود: بايد هم دنبال تخريب اين نهادهاي انقلابي باشند چون يا برادرانشان، فرزندانشان، دخترانش يا يکي از وابستگانشان مورد اتهام هستند يا دستگير و زنداني شدند.

وي گفت: نماز جمعه يکي از پايگاه‌هاي انقلاب است که مسائل اعتقادي، اخلاقي و سياسي مردم را تأمين مي‌کند امام‌جمعه شهر فردي عالم،انقلابي و ولايت مدار است که ايشان به وظيفه خود عمل مي‌کند و ما هم بايد به وظيفه خود عمل کنيم.
 
وي اظهار داشت: عده‌اي به دنبال خلوت کردن نماز جمعه هستند به‌خصوص امسال که سال انتخابات است و امام‌جمعه محترم نکات مهمي در مورد حضور حداکثري و انتخاب اصلح بيان مي‌کند با همه توان بايد از اين نهاد انقلابي دفاع کنيم.

وي به‌روز صادرات اشاره داشت و افزود: امسال سال رونق توليد است و بايد همه دستگاه‌ها تلاش کنند که شعار امسال محقق شود اما مشکل اساسي در اين زمينه اين است که عده‌اي از مسئولين کشور اعتقادي به توليد داخلي و تکيه‌بر توان داخل ندارند غافل هستند که کشور دشمن ما بايد مشکلات ما را حل کند.
 
وي بيان داشت: چرا در سال رونق توليد بايد کالاهايي که در يک سال قبل 5 ميليون بود امسال به ده تا بيست ميليون باشد. ممکن است بگويند اين‌ها به خاطر تحريم است اولاً هسته‌اي را داديم که مشکلات اقتصادي حل شود و تحريم‌ها برداشته شود ثانياً حضرت آقا فرمودند: ۲۰ درصد مشکلات اقتصادي مربوط به تحريم است ۸۰ درصد به خاطر سوء مديريت داخلي است.

وي تصريح کرد: لذا مسئولين اقتصادي به‌ويژه دولت محترم بايد براي رونق توليد همه توانش را به کار گيرد.

 امام‌جمعه موقت فارسان به خبر خوش اين هفته هم اشاره داشت و گفت: خبر خوش اين هفته دستگيري مؤسس کانال آمدنيوز، روح‌الله زم بود که دل انقلابيون ايران را شاد و منافقين و غير انقلابيون را ناراحت کرد.

وي عنوان داشت: حضرت آقا در سال‌هاي اخير فرمودند مواظب نفوذ دشمن باشيد ما ملت انقلابي و شهيدپرور، از همه مسئولين به‌ويژه رئيس قوه قضاييه مي‌خواهيم که اين منافقين خائن را به اشد مجازات برساند و همه وابستگان داخلي آن‌ها را مجازات نمايد نکند مثل جيسون رضاييان مسئله مختومه شود و منافقين داخلي به مجازات خود نرسند.

وي در پايان به انتخابات اشاره داشت و تصريح کرد: حضرت آقا فرمودند بهترين تبليغ براي مسئولي عملکرد او مي‌باشد و اگر مسئولي براي شما کارکرد انتخاب کنيد؛ و اگر براي مردم کار نکردن بايد انتخاب نشود. ملاک انتخاب نماينده مجلس هم عملکرد او طي سال‌هاي گذشته مي‌باشد.

انتهاي پيام/590پ
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۶:۱۶:۴۰

28 Dec 2019