کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

امام جمعه موقت لردگان/

حجت الاسلام مهدي سعيدي: روز اربعين نشانگر قدرت جبهه مقاومت است

25 مهر 1398 ساعت 9:19

حجت الاسلام مهدي سعيدي امام جمعه موقت لردگان گفت: اربعين خط سيري است که جبهه ايمان هرگز با جبهه کفر جمع نخواهد شد و اين مبارزه تا روز قيامت ادامه خواهد داشت .


 حجت الاسلام مهدي سعيدي امام جمعه موقت لردگان در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز ؛ اظهار کرد : با اعمال نيکتان به سمت عمري که برايتان مقدور است حرکت کنيد و به سوي مرگ بشتابيد .

ايشان سبک زندگي اسلامي را همراه با باورها و ايمان و توام با عمل دانست که امام علي(ع) مي فرمايند: ايمان داراي چهار ستون است،  اول: صبر، دوم: يقين،  سوم: عدل و چهارم جهاد است .

امام جمعه لردگان، در خطبه دوم نماز جمعه اين هفته به روز اربعين و زيارت قبر مطهر آقا اباعبدالله الحسين توسط جابر و اسراي واقعه کربلا اشاره نمود گفت: در اين روز جابر با غسل در نهر فرات و خوشبو کنان رو به سوي قبر مطهر امام حسين عليه السلام حرکت کرد و همين زيارت اربعين از آن روز تا به حال چنان مغناطيسي شيعيان را به سمت بارگاه ملکوتي امام حسين (ع) مي کشاند.

سعيدي گفت: در توصيف اربعين و تعظيم اين روز همان بس که تجمع شيعيان در روز اربعين نشانگر قدرت جبهه مقاومت است و زيارت اربعين و اجتماع اربعين محاسبات دشمنان را بهم ريخته از اين اجتماع حقيقتاً در هراسند .
 
وي افزود: عشق به برپايي موکب ها و پذيرايي از زوار آقا امام حسين (ع)  نمونه و تجلي  اخلاقيات است و تفکر مادي غرب در هم شکسته شده است .

حجت الاسلام سعيدي بيان داشت: نمونه باور تجمع اربعين اخلاص و ايثار عملي است که  مکتب آقا عبدالله الحسين (ع) آشکار کننده آن شده است.

وي گفت: اربعين خط سيري است که جبهه ايمان هرگز با جبهه کفر جمع نخواهد شد و اين مبارزه تا روز قيامت ادامه خواهد داشت .

سعيدي در ادامه به، عمليات غرور آفرين سازمان اطلاعات سپاه و دستگيري سر شبکه آمدنيوز اشاره کرد و و از  همه سربازان گمنام سپاه خدا قوت عرض نمود .

انتهاي پيام/630 ل
 


کد مطلب: 43079

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/43079/حجت-الاسلام-مهدي-سعيدي-روز-اربعين-نشانگر-قدرت-جبهه-مقاومت

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir