۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۶
کد مطلب : ۴۳۰۶۲
مدیرکل کمیته امداد استان مطرح کرد:

اشتغال ۱۴۰۰ مددجوی کمیته امداد در چهارمحال و بختیاری

مدیرکل کمیته امداد استان چهارمحال و بختیاری گفت: از ابتدای امسال تاکنون زمینه اشتغال ۱۴۰۹ مددجوی کمیته امداد استان فراهم شده است.
اشتغال ۱۴۰۰ مددجوی کمیته امداد در چهارمحال و بختیاری
به گزارش جهانبین نیوز؛   علی ملک پور مدیر کل کمیته امداد استان چهارمحال و بختیاری  بابیان اینکه طرح‌های اشتغال باهدف کمک به خودکفایی مددجویان اجرا می‌شود بیان کرد: از مجموع ۱۴۰۹ طرح اشتغال اجرا شده، ۸۰۰ طرح توسط مددجویان در روستاها اجرا شده است.

وی با اشاره به اختصاص ۳۰ میلیارد و ۱۲۳ میلیون تومان تسهیلات به طرح‌های اشتغال افزود: طرح‌های اشتغال توسط مددجویان به کارشناسان اشتغال این نهاد ارائه که پس از بررسی برای دریافت تسهیلات به صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت و یا بانک‌های طرف قرارداد معرفی می‌شوند.

مدیرکل کمیته امداد استان ادامه داد: با اجرای طرح‌های اشتغال، نیازمندانی که قادر به انجام کار هستند اما به علت مشکلات مالی توانایی تأمین ابزار کسب‌وکار را ندارند با دریافت تسهیلات زمینه اشتغال و خودکفایی خود و خانواده‌شان را فراهم می‌کنند.

ملک پور با اشاره به برگزاری دوره‌های کسب مهارت برای مددجویان گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۹۴۲ نفر از آموزش‌های فنی و حرفه‌ای بهره‌مند شده‌اند.

انتهای پیام/1020ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۵:۵۸:۴۵

28 Dec 2019