۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۵
کد مطلب : ۴۳۰۴۸
رئیس راهداری و حمل و نقل جاده ای بروجن خبر داد:

افزایش ایمنی راه ها و تردد مسافران با ایمن سازی محورهای مواصلاتی شهرستان بروجن

رئیس راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان بروجن از اجرای عملیات آشکارسازی و ایمن سازی محورهای مواصلاتی با هدف افزایش ایمنی و کاهش تصادفات جاده ای خبر داد.
افزایش ایمنی راه ها و تردد مسافران با ایمن سازی محورهای مواصلاتی شهرستان بروجن
اسماعیل داورپناه رئیس راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان بروجن در گفت و گو با خبرنگار جهانبین نیوز، گفت: 70 کیلومتر از محور مواصلاتی شهرکرد، بروجن، خوزستان در حوزه جغرافیایی شهرستان بروجن ایمن و آشکارسازی شد.
 
وی نصب 2 هزار و 800 تابلو و علائم ایمنی، اجرای حفاظ، تعمیر و اصلاح گاردریل و نصب چراغ چشمک زن و... را از مهم ترین اقدامات انجام شده در محورهای مواصلاتی عنوان کرد.
 

داورپناه با اشاره به تردد روزانه بیش از 24 هزار دستگاه خودروی سبک و سنگین از محورهای مواصلاتی شهرستان بروجن، افزود: اقدامات انجام شده افزایش ایمنی راه ها و تردد مسافران را در پی خواهد داشت.
 
رئیس راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان بروجن همچنین از آماده باش راهداران تا پایان مراسم اربعین حسینی خبر داد و گفت: راه اندازی موکب های پذیرایی در مسیر تردد زائران، از دیگر اقدامات راهداران در سطح محورهای مواصلاتی می باشد.
 
وی اضافه کرد: درحال حاضر محور مواصلاتی بروجن، خوزستان به لحاظ استقرار در مسیر شریانی فلات مرکزی به جنوب کشور، یکی از پرترددترین محورهای منتهی به مرزهای جنوبی می باشد.
 

انتهای پیام/1030ج  
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۵:۰۶:۴۷

27 Dec 2019