۰
plusresetminus
امام جمعه شهر بروجن با اظهار تأسف از اقدام خودسرانه برخی مردم استان اصفهان در تخریب حوزه آبگیر طرح انتقال آب بن بروجن، خواستار بهره برداری هرچه سریعتر از این پروژه شد.
مسئولان استان اصفهان تشنگی مردم چهارمحال و بختیاری را نمی بینند؟/ مردم تا به کی باید منتظر بهره برداری از طرح بن به بروجن باشند؟
به گزارش خبرنگار جهان‌بین نیوز، حجت الاسلام علیرضا هراتی مطلق امام جمعه شهر بروجن با اشاره به دیدار جمعی از نخبگان علمی و استعدادهای برتر با رهبر معظم انقلاب، اظهار داشت: امروز ایران اسلامی به برکت انقلاب اسلامی و با تلاش جوانان مستعد در رتبه نخست علمی منطقه قرار داد.

وی با بیان اینکه برای کسب این جهش علمی ارزشمند خون دلها خورده شده، گفت: متاسفانه عده ای در داخل کشور با بددلی، حرکت موفق علمی را انکار می کنند.

حجت الاسلام هراتی مطلق افزود: تلاش دشمنان در افزایش تهدیدها و تحریم ها، مانع تراشی برای جلوگیری از دستیابی ایران اسلامی به موفقیت های نوین علمی می باشد.

وی با تاکید بر نقش ارزشمند جوانان در کسب رتبه های بزرگ علمی، اضافه کرد: دولتمردان فرمایشات مقام معظم رهبری در حمایت از نخبگان و استعدادهای علمی را در دستور کار خود قرار دهند.

خطیب جمعه شهر بروجن در بخش دیگری از خطبه ها با اظهار تأسف از اقدام خودسرانه برخی مردم استان اصفهان در تخریب حوزه آبگیر طرح انتقال آب بن بروجن، گفت: آیا نماینده محترم ولی فقیه، استاندار و مردم استان اصفهان، تشنگی مردم چهارمحال و بختیاری را نمی بینند؟

حجت الاسلام هراتی مطلق افزود: امسال آب آشامیدنی مردم شهر سفیددشت از طریق تانکر تأمین شد و خدا می داند سال آینده چه بلایی به سر مردم بیاید.

وی با بیان اینکه تنها موضع گیری مسئولان و نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی در برخورد با این قانون شکنی کافی نمی باشد، تصریح کرد: مردم تا به کی باید منتظر بهره برداری از طرح بن به بروجن باشند؟

امام جمعه شهر بروجن خطاب به استاندار و مجمع نمایندگان استان چهارمحال و بختیاری، خواستار تعیین تکلیف هرچه زودتر این طرح آبرسانی شد.

انتهای پیام/1030ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۲:۱۰:۲۹

29 Dec 2019