کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

امام جمعه موقت شهرکرد:

شفافیت آرا حق مسلم مردم/قدرت امریکا و عربستان به افول رسید

19 مهر 1398 ساعت 13:57

امام جمعه موقت شهرکرد شفافیت آرا را حق مسلم مردم داست و گفت: مردم حق دارند شاهد اتفاقات ونظرات نمایندگانشان در مجلس باشند.


به گزارش جهانبین نیوز، حجت‌الاسلام سیدابوالحسن در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرکرد با بیان اینکه زیارت امام حسین علیه السلام در روز اربعین جز علامت های شیعه واقعی است و گفت:   امروز این همایش هرچه باشکوه تر و باعطمت در حال برگزاری است و ان شاالله ازاین پس هم برگه های پرافتخاری خواهد افرید.


امام جمعه موقت شهرکرد با اشاره به حدیثی از پیامبر، پیرامون مرقد مطهر ائمه تاکید کرد: باتوحه به این روایت ؛ قبور اولیای خدا، بقعه هاو میادینی از بهشت است.

فاطمی گفت: محبان و پیروان ائمه اطهار علیه السلام کسانی بودند که همیشه مورد آزار و اذیت ظالمان و کفار قرار میگرفتند تا راهشان بریده شود اما شیعیان دست بردارنبوده وهمیشه پیروز میدان هستند.

فاطمی دوست داشتن علی و اولاد علی برای مومن را امری همیشگی دانست و گفت: خدا قلب های انسانهای انتخاب شده از سوی بندگانش را طوری قرار داده که به سمت ائمه اظهار میل دارند.

امام جمعه موقت شهرکرد با اشاره به شعار حب الحسین یجمعنا گفت: محبت به اهل بیت محبت خدا را در پی دارد و مومنی که به دنبال افزایش محبت اهل بیت بوده و با پای پیاده به سمت قبور میرود به خدانزدیک می شود.


فاطمی با بیان اینکه ساده زیستی یکی از اصول زندگی ائمه اطهار بوده گفت: یاد اصول زندگی اهل بیت برای الگو گرفتن و رعایت احکام الهی و تقوای الهی است.

امام جمعه موقت شهرکرد با اشاره به شفافیت آراء در مجلس شورای اسلامی گفت:مردم توقع داشته اقدامات نمایندگانشان شفاف بازگو شود و مخفیانه نباشد این انتظار؛ انتظار به حقی است.

فاطمی به بحث های اخیر عراق اشاره و گفت: شلوغ بازاری های اخیر بعضا برخی بابت مشکلات اقتصادی و روزمره بود اما طبق معمول عده ای از آب گل آلود ماهی گرفته و قصد به حاشیه بردن و سواستفاده داشتند که با حضور بزرگان ومرجعیت شیعه به اهداف خود نرسدند و توطئه جمع شد.

فاطمی توطئه در عراق را درواقع یک دشمنی با ایران عنوان وگفت: این هاقصد بی احترامی و دشمنی با ایران اسلامی داشته و نشان می دهد آمریکا به ترفندهای مختلف برای آسیب زدن به ایران دست می زند.

امام جمعه موقت شهرکرد با بیان اینکه علایم واماندن و کم اوردن عربستان در حال ظاهر شدن است؛ تصریح کرد: عربستان خف کرده و قصد مذاکره با ایران را دارد.

فاطمی به عظمت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران در دنیا اشاره و گفت: ماجرا های افغانسان و درماندگی امریکا در این منطقه به سمتی رفته است که به غلط کردن افتاده است.

امام جمعه موقت شهرکرد به عظمت و اقتدار جمهوری در دنیا اشاره و گفت: دشمن هیچ گاه حریف ایران نبوده اماهمیشه به دنبال پیدا کردن زخم هاست که نباید بگذاریم این زخم ها بدست مسولین برطرف نشود تنهاراه حفاطت از انقلاب برطرف کردن ضعف ها کاستی ها و سختی ها از پیش روی مردم است.

انتهای پیام/1022ج


کد مطلب: 43040

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/43040/شفافیت-آرا-حق-مسلم-مردم-قدرت-امریکا-عربستان-افول-رسید

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir