۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۳
کد مطلب : ۴۳۰۳۹
امام جمعه شهر اردل؛

وحدت آزادی خواهان جهان بزرگ‌ترین پیام پیاده‌روی اربعین حسینی است

امام جمعه شهر اردل گفت: حرکت اربعین زنده‌کننده اخوت ایمانی، یعنی شکستن مرزهای خودساخته بشری مثل ملیت، مذهب و زبان است و همه آزادی‌خواهان را به یک وحدت حقیقی نزدیک می‌کند.
وحدت آزادی خواهان جهان بزرگ‌ترین پیام پیاده‌روی اربعین حسینی است
به گزارش جهانبین نیوز؛ حجت الاسلام مهرداد بهرامي امام جمعه شهر اردل در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته شهر اردل ضمن دعوت خود و نماز گزاران به تقواي الهي گفت: تقوا مهم‌ترين مؤلفه در ارتباط با خدا و مردم است که بايد پيوسته مورد توجه مديران جامعه اسلامي باشد.

بهرامي تقوا را کليد رستگاري و زمينه سعادت الهي انسان دانست و افزود: رعايت تقوا زندگي بدون گناه و زندگي حلال، نجات‌ و کمال انسان را فراهم مي‌کند.

پياده روي اربعين حسيني همه آزادي‌خواهان را به يک وحدت حقيقي نزديک مي‌کند
 
حجت الاسلام مهرداد بهرامي امام جمعه شهر اردل در بخش ديگر خطبه هاي نماز جمعه شهر اردل با تشريح اهميت توجه به ابعاد مختلف پياده‌روي و زيارت اربعين افزود: پياده‌روي اربعين صرفاً يک رويداد زيارتي ساده نيست بلکه  يک حماسه سياسي و نماد مبارزه با استکبار و مقابله با ظلم جهاني است و به خاطر همين ويژگي‌هاست که دشمنان تلاش دارند اين همايش بزرگ بشري را طور ديگري براي افکار عمومي جهان اطلاع‌رساني کنند.

حجت‌الاسلام مهرداد بهرامي با بيان اينکه پياده‌روي اربعين به يک پديده بي‌نظير تبديل شده است، گفت: آنچه آدمي را در اين سفر حرکت مي‌دهد و سختي راه را هموار مي‌کند اعتقاد و باورهاي راستين، عشق و محبت پاک است.

وي ادامه داد: حرکت اربعين زنده‌کننده اخوت ايماني، يعني شکستن مرزهاي خودساخته بشري مثل مليت، مذهب و زبان است و همه آزادي‌خواهان را به يک وحدت حقيقي نزديک مي‌کند.

امام جمعه اردل با اشاره به اينکه حال و روز آل‌سعود اين روزها به دليل ضربات سهمگين انصارالله و ناتواني حاميان مدعي آل‌سعود در دفاع از عربستان خوب نيست، اظهار داشت: وضعيت نامناسب ترامپ بخاطر مسائل داخلي آمريکا و از طرفي عدم حمايت کشورهاي منطقه از عربستان و همچنين وضعيت بهم‌ريخته کابينه رژيم صهيونيستي، بن‌سلمان را در يک تنهايي مرگ‌بار قرار داد و جنگ يمن را به کابوسي براي او تبديل کرد.

بهرامي افزود: عربستان ناچار شد جهت برون‌رفت از اين وضعيت براي ارتباط با ايران به‌دنبال ميانجي باشد و اين عزتي است که بخاطر مقاومت ايران اسلامي خداي متعال به ملت ما داد.

وي عبور از اقتصاد وابسته به منابع اوليه مثل نفت و متکي به خام‌فروشي را با تکيه بر توليد دانش‌بنيان ميسر دانست و خاطرنشان کرد: در اين جنگ اقتصادي دشمن و تحريم‌هاي بي‌سابقه و ظالمانه استکبار جهاني اهميت شرکت‌هاي دانش‌بنيان هم در استقلال علمي کشور و هم استقلال اقتصادي بيشتر نمايان مي‌شود.

امام جمعه اردل عنوان کرد: فرصت بسيارخوبي است که ملت ما به يک اقتصاد امن و يک جهش بلند در پيشرفت اقتصادي دست پيدا کند، اقتصادي که متکي به فکر، دانش و توان بومي باشد، ثابت، امن و غيرقابل شکست خواهد بود.

انتهاي پيام/570ه
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۱:۴۱:۳۹

1 Jan 2020