۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۲
کد مطلب : ۴۳۰۳۸
فرماندهی انتظامی شهرستان بروجن خبر داد:

برقراری 17 هزار و 855 تماس با مرکز فوریت های پلیسی 110 بروجن

فرماندهی انتظامی شهرستان بروجن از برقراری 17 هزار و 855 تماس تلفنی با مرکز فوریت های پلیسی 110 بروجن در 6 ماهه نخست سال جاری خبر داد.
برقراری 17 هزار و 855 تماس با مرکز فوریت های پلیسی 110 بروجن
سرهنگ غلامعلی شکری فرماندهی انتظامی شهرستان بروجن در گفت و گو با خبرنگار جهانبین نیوز، اظهار داشت: نیروی انتظامی با نصب العین قرار دادن بیانات فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت الله خامنه ای در بیانیه گام دوم انقلاب، اقدام به برخورد با بی عدالتی، هنجار شکنی و تأمین امنیت در سطح جامعه نموده است.
 
وی با بیان اینکه اقدامات پیشگیرانه پلیس با هماهنگی و حمایت مقام محترم قضایی اجرایی و عملیاتی می شود، گفت: درگیری، مزاحمت و سرقت بیشترین آمار را در تماس های مردمی با مرکز فوریت های پلیسی به خود اختصاص داده است.
 
سرهنگ شکری افزود: از ابتدای امسال تاکنون و با تلاس مأموران انتظامی، 212 سارق دستگیر شده که جرائم دستگیرشدگان شامل سرقت مسلحانه، سرقت خودرو و تجهیزات داخلی، سرقت منازل مسکونی و... می باشد.
 
فرماندهی انتظامی شهرستان بروجن با اشاره به افزایش 20 درصدی کشف مواد مخدر، گفت: اجرای طرح های پاکسازی مناطق آلوده، منجر به کشف 227 کیلوگرم انواع مواد مخدر و دستگیری 270 عامل تهیه و توزیع شده است.
 
وی پیشگیری از وقوع جرم را یکی از اقدامات ارزشمند پلیس در کاهش جرائم عنوان کرده و افزود: تاکنون بیش از 7 هزار نفر از دانش آموزان، دانشجویان، واحدهای صنفی و اقشار مختلف مردم شهرستان بروجن در کارگاه های آموزشی و پیشگیری پلیس شرکت کرده اند.


انتهای پیام/1030ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۰:۱۷:۲۵

28 Dec 2019