۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۲
کد مطلب : ۴۳۰۳۶
شهردار شهرکرد خبر داد:

22 مهر، آغاز آمارگيري مطالعات جامع ترافيک شهرکرد

شهردار شهرکرد اعلام کرد: به منظور تهيه و تدوين مطالعات جامع حمل و نقل و ترافيک شهرکرد، فرايند آمارگيري اين طرح از 22 مهرماه جاري به مدت يک ماه در نقاط مختلف مرکز استان اجرايي مي شود.
22 مهر، آغاز آمارگيري مطالعات جامع ترافيک شهرکرد
به گزارش جهانبین نیوز، نورالله غلاميان دهکردي شهردار شهرکرد گفت: جهت انجام مطالعات  جامع  حمل و نقل و ترافيک اين شهر که توسط مشاور صورت مي پذيرد، افزون بر شش ميليارد و 200 ميليون ريال اعتبار اختصاص يافته است.

وي افزود: تعداد 80 نفر پرسشگر به منظور جمع آوري صحيح اطلاعات و آمار مورد نياز که مبنا و اساس در طراحي پروژه هاي ترافيکي شهر مي باشد، طي جلسات مختلف فرايند لازم را آموزش ديده اند.

شهردار شهرکرد با اشاره به اينکه پرسشگران اين طرح با ارائه کارت شناسايي مهر شده شهرداري به درب منازل مراجعه مي‌کنند، تأکيد کرد: با توجه به اينکه آمار ارائه شده توسط شهروندان مبناي تحليل هاي  ترافيکي شهر مي باشد، از شهروندان تقاضا داريم در ارائه اطلاعات دقيق به ماموران آمار گيري نهايت دقت را داشته باشند.

غلاميان دهکردي تصريح کرد: مطالعات جامع حمل و نقل و ترافيک که تا سال 1399 تهيه و تدوين مي گردد، ملاک اولويت بندي و اجراي طرح هاي ترافيکي طي افق هاي کوتاه مدت ، ميان مدت و بلند مدت در سطح شهر مي باشد.

انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۱:۴۲:۴۶

28 Dec 2019