۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۱
کد مطلب : ۴۳۰۲۴
نماينده ولي فقيه در جمع مردم شهرستان لردگان:

ايران اسلامي يک جبهه متحد از همه اقوام است/ اولويت همه مسئولين فراهم کردن امکانات، کنترل و درمان مردم روستاي چنارمحمودي باشد

نماينده ولي فقيه و امام جمعه شهرکرد در جمع مردم شريف شهرستان لردگان گفت: مردم شريف شهرستان لردگان هيچگاه شعار ساختارشکنانه نداده اند و هرگز اين مسئله براي لردگان قابل باور نيست و مشخص است که کار دشمن انقلاب است در واقع اين دشمن است که به دنبال موج سواري بر احساسات مردم است.
ايران اسلامي يک جبهه متحد از همه اقوام است/ اولويت همه مسئولين فراهم کردن امکانات، کنترل و درمان مردم روستاي چنارمحمودي باشد
به گزارش خبرنگار جهانبین نیوز؛ حجت الاسلام محمدعلي نکونام نماينده ولي فقيه و امام جمعه شهرکرد؛ در سالروز سفر امام خامنه اي( مد ضله العالي) در جمع مردم شريف شهرستان لردگان گفت: انقلاب اسلامي به نوعي جهان را متحول کرده است و در دنيا يک توفان بپا کرد و قلب هاي زيادي را به خود جلب نمود. انقلاب توانست لرزه بر کاخ استکبار بيندازد و در واقع انقلاب دو مسير داشت که هر دو مسير در چهل سال گذشته با موفقيت گذرانده شد.

وي افزود: مسير اول، صدور انقلاب: اول اينکه اين انقلاب شعار نبود، تغيير حکومت نبود، انقلاب داراي يک حقيقت و ماهيت بود؛ پيام انقلاب پيام انبياء و اسلام ناب است. آثار انقلاب در عراق، لبنان، سوريه و افغانستان به خوبي ديده مي شود. جهاني شدن اربعين نشان از صدور انقلاب اسلامي است. اينکه آمريکا و غرب با هر نقشه اي و برنامه اي در برابر انقلاب ايران ناتوان هستند هم خود نشانه قدرت انقلاب اسلامي ايران است.

انقلاب اسلامي هر روز قدرتمندتر مي شود و دشمن مايوس و ضعيف تر مي شوند

امام جمعه شهرکرد بيان داشت: امروزه تلاش آمريکا و غرب براي مذاکره با ايران نشان از قدرت جمهوري اسلامي ايران است که آمريکا را ناتوان کرده است.
وي مسير دوم انقلاب را لرزاندن کاخ مستکبران دانست و افزود: مردم نبايد اجازه مانور دادن به مستکبرين را بدهند. انقلاب اسلامي هر روز قدرتمندتر مي شود و دشمن مايوس و ضعيف تر مي شوند. امروزه به فضل خداوند در شرايطي هستيم که انقلاب جايگاه عظيم خود در جهان را پيدا کرده است.
ايشان اشاره داشت: اگرچه دشمن رو به ضعف رفته است اما با اين وجود هرگز دست از دشمني برنمي دارد و مدام هم بر دشمني خود مي افزايد. در واقع تلاش مي کند در قلب متحد و ولايي مردم لرزش ايجاد کند و به خيال باطل خودش ياس در دل انقلابيون ايجاد کند در حالي که کاملا شکست خورده است. از دشمني و بزرگي قدرت دشمن نترسيد و هراس ندهيد. مدام و مکرر دشمن را رصد کنيد.
 
وي با اشاره به اينکه دشمن از راه  هاي مختلفي براي ضربه زدن به نظام استفاده مي کند مثل ايجاد يک عارضه ي سياسي، اجتماعي و ... که هدفش کاملا مشخص است.

نماينده ولي فقيه در استان گفت: حوادث هيچگاه مومني را نبايد زمين گير کند، مومن مثل کوه محکم است و هيچ حادثه اي مومن را تکان نخواهد داد.

اولويت همه مسئولين فراهم کردن امکانات، کنترل و درمان مردم روستاي چنارمحمودي باشد

 امام جمعه شهرکرد گفت: علت هاي مختلفي براي يک حادثه وجود دارد اما در شرايط اين چنيني اولويت با درمان است و اگر چه نبايد از علت ها غفلت شود زيرا که عبرت ساز براي آينده است اما اولويت درمان حوادث اهميت بيشتري دارد.

وي با بيان اينکه دشمن به دنبال موج سواري است اظهار  داشت: نکته اساسي اين است که دشمن معمولا مي خواهد از حوادث استفاده کند، دشمنان ما به دنبال فتنه هستند و نبايد اجازه ميدان داري به دشمن داده شود درواقع تلاش مومن بايد ناکام کردن دشمن باشد.

شهرستان لردگان  مردمي با ايمان و ولايت مدار و در طول انقلاب تا به امروز ولايت مداري خود را اثبات کرده اند

وي، در خصوص اتفاقات رخ داده در شهرستان لردگان گفت: اين مسئله بسيار مهم و دردآور و نگران کننده است، مردم شريف لردگان بسيار دوست داشتني هستند و بنده خاطرات زيادي از اين منطقه در سفرهايم دارم، مردم شهرستان لردگان  مردمي با ايمان و ولايت مدار که در طول انقلاب تا به امروز ولايت مداري خود را اثبات کرده اند نمونه آن حضور  هميشگي در  اجتماعاتي نظير نماز جمعه تا راهپيمايي ها  و ايام الله ها بوده است.

نکونام تصريح کرد: وقوع حادثه در روستاي چنارمحمودي لردگان بسيار ناراحت کننده است و موجب نگراني همه ي مردم ايران و مردم شريف شهرستان شده است اما در هر صورت برادران و خواهران مومن و انقلابي اولويت اول درمان است نه پيدا کردن علت حادثه، اگر چه علت ها بسيار مهم هستند اما شرايط کنوني انجام مراحل درماني است.

وي بيان داشت: با توجه به مسائل رخ داده در شهرستان لردگان اين مسئله مورد سوء استفاده دشمنان قرار گرفته که در صدد فتنه هستند و با شعارهاي ساختارشکن و آتش زدن به قرآن و اموال عمومي به دنبال خسارات زدن به انقلاب اند.

نماينده ولي فقيه در استان تصريح کرد: مردم شريف شهرستان لردگان هيچگاه شعار ساختارشکنانه نداده اند و هرگز اين مسئله براي لردگان قابل باور نيست و مشخص است که کار دشمن انقلاب است، ايران اسلامي يک جبهه متحد از همه اقوام است.

امام جمعه شهرکرد با تذکر به مسئولين بيان داشت: مسئولين بايد علت ها را پيگيري و بررسي کنند و برخي از مسئولين لازم است در صحبت هاي خود دقت بيشتري داشته باشند و محققانه علت ها مشخص شود اما اولويت اول درمان باشد.

حجت الاسلام نکونام در پايان از دستگاه وزارت بهداشت خواستار فراهم کردن تمام امکانات درماني به صورت همه جانبه در روستاي چنارمحمودي لردگان براي کنترل و درمان هر چه بهتر شد.

 انتهاي پيام/630 ل
 
 
 
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۷:۵۷:۲۴

28 Dec 2019