۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۳
کد مطلب : ۴۳۰۲۱

درمان بیماران در روستای چنار محمودی در اولویت است

معاون بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، با بیان اینکه راه های انتقال ویروس اچ اي وي قطعا مورد بررسي قرار خواهد گرفت افزود: در حال حاضر درمان مبتلايان به اين ويروس در اولويت قرار دارد.
درمان بیماران در روستای چنار محمودی در اولویت است
به گزارش جهانبین نیوز ؛ دکتر علیرضا رئیسی معاون بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در جلسه بررسی روند بیماريابي و درمان مبتلايان به ويروس اچ اي وي در روستاي چنار محمودي از توابع شهرستان لردگان، ضمن تقدير فراوان از رياست و معاونين و عوامل اجرايي بيماريابي و تيم تشخيصي و مشاوره اي مستقر در شهرستان و مرکز استان گفت: علي رغم فشار و تنش هاي موجود عملکرد اين مجموعه بسيار خوب و قابل تقدير بوده است.

وی، ضمن تاکید بر تسریع آغاز روند درمان بیماران از رسمیت يافتن فعاليت مرکز مشاوره بيماري هاي رفتاري در لردگان خبر داد.

دکتر رئیسی همچنین، از انجام مقدمات برای تبدیل شدن خانه بهداشت روستا به مرکز بهداشت و استقرار پزشک و ساير کارشناسان مربوطه در اين مرکز خبر داد.

وی به آمادگی مسئولین مربوطه برای پاسخ گویي به افکار عمومي اشاره و افزود: حضور مسئولين در کنار مردم و صحبت مستقيمشان با مردم در حفظ آرامش و اطمينان خاطر اين عزيزان از دغدغه مندي و تلاش مسئولين براي کمک به آنان موثر است.

وی با بیان اینکه، اعتراضات اجتماعی ارتباطی با موضوع و اقدامات بيماريابي و ارائه خدمات بهداشتي و درماني در منطقه ندارد افزود: بدون شک تبديل کردن موضوعات سلامت به مسائل نظامي واکنش و خشم مردم را در پي خواهد داشت.

گفتنی است، جلسه بررسی روند بیماریابی و درمان مبتلايان به ويروس اچ اي وي در روستاي چنار محمودي از توابع شهرستان لردگان، در چهاردهمين روز از مهرماه ۹۸ با حضور دکتر رئيسي معاون بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکي و معاون اجرايي اين معاونت، دکتر مرداني عضو کميته کشوري ايدز و استاد دانشگاه، خانم دكتر نامداري متولي پايش برنامه اچ اي وي، خانم دكتر كمالي متخصص مراقبت و درمان اچ اي وي وزارت بهداشت، رياست، معاونين توسعه مديريت و منابع و بهداشتي دانشگاه علوم پزشكي استان و جمعي از مديران و كارشناسان مربوطه در دفتر جلسات حوزه رياست دانشگاه علوم پزشكي بر گزار شد.

انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۱:۱۹:۲۹

30 Dec 2019