۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۰
کد مطلب : ۴۳۰۲۰

تست اچ ای وی بیش از ۹۵ درصد از اهالی چنار محمودی منفي است

معاون بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: تست اچ ای وی بیش از ۹۵ درصد از افراد غربالگری شده روستاي چنار محمودي منفي است.
تست اچ ای وی بیش از ۹۵ درصد از اهالی چنار محمودی منفي است
به گزارش جهانبین نیوز ؛ دکتر علیرضا رئیسی معاون بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ، در حاشیه شورای تامين شهرستان لردگان با بيان اينکه کمتر از ۵ درصد تست هاي انجام شده مثبت گزارش شده است افزود: ساير اهالي نيز در حال مراجعه به مراکز و پايگاه ها براي انجام آزمايش و دريافت خدمات مشاوره اي هستند.

وی تصریح کرد: همچنین به خاطر رفاه حال اهالی منطقه ضمن ایجاد يک مرکز مشاوره بيماري هاي رفتاري در روستا، تيم کارشناسي جهت ارائه خدمات مشاوره اي و تشخيصي و انجام مراقبت هاي بهداشتي در منطقه مستقر شده است.

دکتر رئیسی گفت: تمامی اقدامات با حفظ حرمت و کرامت افراد و محرمانگی اطلاعات و رازداری در حال انجام و نگراني در خصوص تامين تجهيزات تشخيصي و تامين دارو بيماران وجود ندارد.

معاون بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ، با اشاره به اینکه کلیه خدمات آزمایشی، مشاوره اي و دارويي رايگان به اهالي روستا ارائه مي گردد افزود: خوشبختانه غربالگري ها بر اساس آخرين پروتکل و استداردهاي تعريف شده در حال انجام است.

وی افزود: به مردم اطمینان می دهیم بهترین خدمات و تجهيزات تشخيصي و دارويي در اختيار اين عزيزان قرار خواهد گرفت و مسئولين تمام تلاش خود را براي کمک به اين عزيزان به کار خواهند بست.

گفتنی است، شورای تامین در چهاردهمین روز از مهرماه ۹۸ با حضور استاندار و معاونین استانداري، معاون بهداشت وزارت بهداشت، معاون اجرايي معاونت بهداشتي وزارت متبوع ، سرپرست و معاونين دانشگاه، مسئولين و کارشناسان مربوطه در شهرستان لردگان برگزار شد.

انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۰:۱۴:۱۸

28 Dec 2019