۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۶
کد مطلب : ۴۳۰۱۷

ارائه ۲۶ خدمت کمیته امداد به صورت الکترونیکی

مدیرکل کمیته امداد استان چهارمحال و بختیاری گفت: در راستای تسریع در روند پذیرش خدمات، زمینه ارائه ۲۶ خدمت کمیته امداد استان به صورت الکترونیکی فراهم شده است.
ارائه ۲۶ خدمت کمیته امداد به صورت الکترونیکی
به گزارش جهانبین نیوز ، علی ملک پور مدیر کل کمیته امداد استان چهارمحال و بختیاری  بیان کرد: با توجه به گسترش استفاده از خدمات به صورت الکترونیکی براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده زمینه ارائه الکترونیکی ۲۶ خدمت کمیته امداد نیز فراهم شده است.

وی افزود: مددجویان می‌توانند از طریق آدرس اینترنتی emdad.ir با استفاده از رایانه شخصی، گوشی همراه و یا با مراجعه به دفاتر خدمات اینترنتی و درج کد ملی و شماره شناسنامه خود وارد سامانه شده و اقدام به ثبت و ارسال درخواست خود کنند.

مدیرکل کمیته امداد استان بابیان اینکه ۶ خدمت در حوزه مسکن به صورت الکترونیکی ارائه می‌شود ادامه داد: این خدمات شامل تعمیرات و بازسازی جزئی مسکن، خرید مسکن، احداث مسکن، انشعاب، بهسازی و تسهیلات شهرداری است.

ملک پور با اشاره به خدمات حوزه درمان اضافه کرد: پوشش خدمات (بیمه درمانی)، پوشش بیماری و کمک هزینه درمانی، ۳ خدمت الکترونیکی در این حوزه است.

وی بابیان اینکه درخواست وام کارگشایی و وام دانشجویی نیز به‌صورت الکترونیکی است گفت: مددجویان برای دریافت خدمات مشاوره تحصیلی، ازدواج، روانشناسی و امور خانواده نیز باید درخواست خود را به‌صورت الکترونیکی در سامانه کمیته امداد ثبت کنند.

مدیرکل کمیته امداد استان خاطرنشان کرد: خدمات نظام‌وظیفه، تسهیلات کمک‌هزینه امور رفاهی و تسهیلات مهاجرت به روستا نیز به‌صورت الکترونیکی ارائه می‌شود.

ملک پور با اشاره به پذیرش درخواست عمومی اشتغال به‌صورت الکترونیکی تصریح کرد: همچنین مددجویان برای دریافت کمک‌هزینه جهیزیه نوعروس، جهیزیه ازدواج مجدد بانوان و کمک‌هزینه ازدواج پسران و در حوزه فرهنگی نیز برای دریافت خدمات دانش‌آموزی، پوشش خدمات دانشجویی و پوشش خدمات نخبگی باید درخواست خود را به‌صورت الکترونیکی ثبت کنند.

انتهای پیام /1020ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۹:۳۸:۵۵

27 Dec 2019