۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۸
کد مطلب : ۴۳۰۰۷
فرمانده نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری:

حفظ ارزش ها و رعایت قانون، خط قرمز نیروی انتظامی

در برخورد با افراد متخلف و هنجارشکن هیچ ابایی نداریم
سردار غلامعباس غلامزاده گفت: حفظ ارزش‌ها و رعایت قانون برای نیروی انتظامی خط قرمز است ودر برخورد با افراد متخلف و هنجارشکن هیچ ابایی نداریم، هرکسی و در هر سطحی که باشد، نیروی انتظامی شبانه روزی در این موضوع تلاش می‌کند.
حفظ ارزش ها و رعایت قانون، خط قرمز نیروی انتظامی
به گزارش جهانبین‌نیوز صبح امروز سردار غلامعباس غلامزاده فرمانده نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری در صبحگاه‌ مشترک این ارگان ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی گفت: مجموعه نیروی انتظامی اشراف کامل اطلاعاتب و آمادگی عملیاتی هم ذهنی و هم عینی در حوزه‌های مختلف را دارد که درصورت بروز مسئله‌ای به خوبی وظیفه خود را انجام دهد.

وی در عملکرد نیروی انتظامی در سال جاری را برشمرد و افزود: از ابتدای سال جاری در راستای برقراری امنیت مطلوب در مبارزه با سارقین کشفیات به نسبت زمان مشابه سال گذشته بیش از ۴۵ درصد بوده است.

غلامزاده ادامه داد: در خصوص دستگیری سارقین به نسبت مدت زمان مشابه در سال گذشته ۲۶ درصد و در رابطه با انهدام باندهای سرقت ۱۵ درصد افزایش عملکرد داشتیم و همواره در تلاش هستیم این موارد بیش از پیش کاهش یابد.

فرمانده نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری در خصوص مبارزه با مواد مخدر در حوزه برخورد با باندهای تهیه و توزیع مواد، خرده‌فروشان و پاکسازی مناطق آلوده بیش از یک تن و ۸۳۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف و ضبط شد که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۰ درصد افزایش داشتیم.

وی در بحث مبارزه با قاچاق به عنوان یکی از اولویت‌های نیروی انتظامی گفت: در سال جاری ۱۴۲ میلیارد ریال کالای چاق کشفیات داشتیم.

غلامزاده در خصوص فضای مجازی و پلیس فتا با اعلام اینکه جرایم فضای مجازی ۸۰ درصد افزایش یافته است، عنوان کرد: پلیس فتا توانسته برخلاف افزایش جرایم در فضای مجازی حدود ۷۰  درصد گزارشات را بررسی کند.

فرمانده نیروی انتظامی در چهارمحال و بختیاری در خصوص طرح ارتقا امنیت اخلاقی به عنوان یکی از مهم‌ترین اولویت‌های نیروی انتظامی بیان کرد: نیروی انتظامی با حمایت دستگاه قضایی در مبارزه با انواع هنجارشکنان، قانون گریزان و اقدامات سوء اخلاقی برگرفته از دشمن اقدامات قانونی خود را انجام داده و می‌دهد.

وی ادامه داد: حفظ ارزش‌ها و رعایت قانون برای نیروی انتظامی خط قرمز است ودر برخورد با افراد متخلف و هنجارشکن هیچ ابایی نداریم، هرکسی و در هر سطحی که باشد، نیروی انتظامی شبانه روزی در این موضوع تلاش می‌کند.

غلامزاده در پایان در خصوص مسائل ترافیکی تشریح کرد: در سال جاری به نسبت زمان مشابه در سال گذشته حدود ۲۰ درصد کاهش تصادفات فوتی داشتیم که بایستی باتوجه به وضعیت استان با تلاش بیشتری در این موضوع شود.

انتهای پیام/۱۰۲۹ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۹:۳۲:۵۹

26 Dec 2019