۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۹
کد مطلب : ۴۳۰۰۶
نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری:

مجموعه نیروهای مسلح پناهگاه برای جامعه؛ رعب آفرین برای دشمنان

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: مجموعه‌ی نیروهای مسلح این توفیق را یافته که علاوه براینکه رعب آفرین در دل دشمن باشد، امیدبخش جامعه ایمانی و پناهگاه، یار و یاور مظلومین، محرومین و مستضعفین باشد.
مجموعه نیروهای مسلح پناهگاه برای جامعه؛ رعب آفرین برای دشمنان
به گزارش جهانبین نیوز حجت‌الاسلام محمدعلی نکونام نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری صبح امروزدر مراسم  صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی اظهار کرد: نیروی انتظامی و در امروز برای جمهوری اسلامی ایران بالنده و عامل ترس و وحشت برای دشمنان نظام هستند.

وی ادامه داد: مجموعه‌ی نیروهای مسلح این توفیق را یافته که علاوه براینکه رعب آفرین در دل دشمن باشد، امیدبخش جامعه ایمانی و پناهگاه، یار و یاور مظلومین، محرومین و مستضعفین باشد.

نکونام با اشاره به حدیثی از امام جعفرصادق(ع) ویژگی‌های مومنان را برشمرد و توضیح داد: مومن بجز برای دشمنان سخت‌گیر نیست و در میان سایر مومنان فعال و خدمتگزار است.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه مومن در همه عرصه‌های مخلف خدمت خیررسانی دارد گفت: حسد در مومن جایی ندارد.

وی با اشاره به ۱۳ هزار شهید و ۲۲ هزار جانباز نیروهای انتظامی، افزود: بااینکه همواره به شهدا غبطه می‌خوریم اما صفت حسادت در مومن نیست.

نکونام با بیان اینکه مومن لجوج نیست و منطق‌پذیر است، اضافه کرد: دروغ در زندگی مومن راهی ندارد و مومن ستمگر نیست.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری عنوان کرد: نیروی انتظامی مومن، تلاشگر و امیدبخش است و روز به روز ترس و هراس دشمن از این مجاهدان بیشتر می‌شود.

وی در پایان بیان کرد: نیروهای مسلح تحت فرماندهی رهبری مجاهد، بصیر و حکیم قرار دارند، تلاش کنید زینت فرمانده کل قوا باشید.

انتهای پیام/۱۰۲۹ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۱:۴۶:۱۸

28 Dec 2019