۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۹
کد مطلب : ۴۳۰۰۴
همزمان با هفته گردشگری/

راه اندازی هشتمین اقامتگاه بوم گردی در شهرستان بروجن

رئیس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان بروجن از راه اندازی هشتمین اقامتگاه بوم گردی شهرستان بروجن در بلداجی خبر داد.
راه اندازی هشتمین اقامتگاه بوم گردی در شهرستان بروجن
بهادر نوروزی رئیس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان بروجن در گفت و گو با خبرنکار جهانبین نیوز؛  اظهار داشت: مرمت و بهسازی این اقامتگاه با پرداخت 500 میلیون ریال تسهیلات از محل اعتبارات گردشگری و سرمایه گذاری بخش خصوصی در یکی از منازل قدیمی شهر بلداجی اجرایی و راه اندازی شده است.
 
وی با بیان اینکه اقامتگاه بوم گردی کهن دیار، هشتمین مرکز اقامتی و بوم گردی در سطح شهرستان بروجن می باشد افزود: تا پایان امسال 2 اقامتگاه دیگر در شهر گندمان و روستای چغاخور راه اندازی خواهد شد.
 
رئیس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان بروجن توسعه گردشگری پایدار و حفظ و پاسداشت فرهنگ بومی و سنتی منطقه را از عمده اهداف ایجاد اقامتگاه های بوم گردی عنوان کرده و گفت: در سه ماهه تابستان بیش از 2 هزار و 500 گردشگر ایرانی و خارجی از مراکز اقامتی و بوم گردی شهرستان بروجن بازدید کردند.
 
نوروزی اضافه کرد: اقامت گردشکر، سرو غذاهای سنتی، آشنایی با آداب و رسوم منطقه، اجرای بازی های بومی و محلی، نمایشگاه صنایع دستی و سوغات محلی و... از مهم ترین خدمات ارائه شده در اقامتگاه های بوم گردی می باشد.
 
وی با بیان اینکه مقدمات راه اندازی 8 مرکز بوم گردی دیگر در دست پیگیری و بررسی می باشد، افزود: متقاضیان با ارائه طرح های گردشگری از تسهیلات با سود مشارکت پائین و حمایت های مشاوره ای و کارشناسی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری برخوردار خواهند شد.
 
 
انتهای پیام/1030ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۲:۱۶:۱۳

27 Dec 2019