کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

از خبرآنلاین، شرق، شهروند و ایسنا در سال گذشته تا بی بی سی فارسی؛ روشن شدن موتور تفرقه افکنی رسانه ملکه همزمان با راهپیمایی اربعین امسال

12 مهر 1398 ساعت 15:45

سایت انگلیسی بی بی سی فارسی در گزارشی مفصل و بدون استناد با عنوان «رواج غیرقانونی صیغه دختران نوجوان در کربلا»! مدعی شد: “برخی روحانیون شیعه عراق در برابر دریافت پول به اجرای مراسم ازدواج موقت مبادرت می‌ورزند که در مواردی مربوط به صیغه دختران نوجوان است که بهره‌برداری جنسی محسوب می‌شود”.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  خبرنگار  شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سایت انگلیسی بی بی سی فارسی در گزارشی مفصل و بدون استناد با عنوان «رواج غیرقانونی صیغه دختران نوجوان در کربلا»! مدعی شد: “برخی روحانیون شیعه عراق در برابر دریافت پول به اجرای مراسم ازدواج موقت مبادرت می‌ورزند که در مواردی مربوط به صیغه دختران نوجوان است که بهره‌برداری جنسی محسوب می‌شود”.



سال گذشته نیز ادعاهایی شبیه به این و دیگر موضوعات با تمرکز بر زوار عراقی مشهد از سوی رسانه های اصلاح طلب همچون خبرانلاین، شهروند، شرق و ایسنا در پروژه اختلاف افکنی بین مردم ایران و عراق مطرح و از سوی رسانه های خارجی همچون بی بی سی فارسی حمایت شد.

زائران اربعین با شعار "حب الحسین یجمعنا" این فتنه انگیزی ها را خنثی کرده اند.


کد مطلب: 43001

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/43001/خبرآنلاین-شرق-شهروند-ایسنا-سال-گذشته-بی-سی-فارسی-روشن-شدن-موتور-تفرقه-افکنی-رسانه-ملکه-همزمان-راهپیمایی-اربعین-امسال

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir