۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۱
کد مطلب : ۴۲۹۹۹
امام جمعه شهرستان بروجن:

تهدید کشور همسایه تهدیدی برای کشور ما هم بحساب می آید/نگاه فرامرزی سپاه خطر داعش را از کشور دور کرد

امام جمعه شهر بروجن گفت: اگر نگاه فرامرزی سپاه نبود امروز داعش نه تنها عراق، سوریه و افغانستان را تهدید می کرد، بلکه برای کشور ما هم خطری جدی بود.
تهدید کشور همسایه تهدیدی برای کشور ما هم بحساب می آید/نگاه فرامرزی سپاه خطر داعش را از کشور دور کرد
به گفته خبرنگار جهانبین نیوز، حجت الاسلام علیرضا هراتی مطلق در خطبه های این هفته نماز جمعه بروجن اظهار داشت: نگاه وسیع فرامرزی و امتداد عمق راهبردی جمهوری اسلامی ایران یکی از ضروری ترین اقدامات و مأموریت هایی است که باید بیش از پیش به آن پرداخته شود.
 
وی با بیان اینکه امروزه تهدید کشور همسایه تهدیدی برای کشور ما نیز بحساب می آید، گفت: همین نگاه فرامرزی سپاه بود که کیلومترها آنطرف تر از مرزهای کشور، دشمن را زمین گیر و سایه تهدید داعش را از کشور دور کرد.
 
حجت الاسلام هراتی مطلق گفتمان مقاومت را مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی ایران عنوان کرده و افزود: امروزه تمام آزادی خواهان دنیا در کشورهای غربی و عربی با الگوبرداری از همین گفتمان سینه سپر کرده و در برابر حاکمان مستبد خود ایستاده اند.
 
 خطیب جمعه شهر بروجن در بخش دیگری از خطبه ها با بیان اینکه کاهش تعهدات برجامی باید مرحله به مرحله اجرا شده تا به شرایط مطلوب برسیم، گفت: دولتمردان مراقب باشند کشورهای اروپایی سر ما را کلاه نگذارند.
 
حجت الاسلام هراتی مطلق به خطر افتادن منافع کشورهای اروپایی و آمریکا در منطقه را عمده دلیل تحریم ها و دشمنی ها با ایران اسلامی عنوان کرده و افزود: برجام برای جمهوری اسلامی ایران حداکثر بوده و بسیار هزینه داشت.
 
وی با بیان اینکه متاسفانه برجام باعث همچنان نگاه برخی ها متوجه خارج از کشور باشد، گفت: مسئولان از ظرفیت جوانان و توانمندی های داخلی کشور غافل نشوند و در مطالبات برجامی به حداقل ها کفایت نکنند.


انتهای پیام/1030ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۳:۰۷:۴۵

2 Jan 2020