کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئيس پليس آگاهي چهارمحال و بختیاری خبر داد

دستگيري سارقان كارگاه نجاري در كمتر از 24 ساعت در شهركرد

11 مهر 1398 ساعت 9:38

رئيس پليس آگاهي چهارمحال و بختیاری گفت: سارقان كارگاه نجاري، در كمتر از 24 ساعت توسط ماموران پليس آگاهي استان در شهركرد دستگير و 500 ميليون ريال اموال سرقتي كشف شد.


سرهنگ يزدان حق پرست رئيس پليس آگاهي چهارمحال و بختیاریدر گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: در پي اعلام يك فقره سرقت از كارگاه نجاري در شهركرد، بلافاصله دستگيري سارق يا سارقان در دستوركار ماموران اداره مبارزه با سرقت پليس آگاهي استان قرار گرفت.

وي افزود: ماموران پليس آگاهي استان با انجام يك سري اقدامات علمي و تخصصي پليسي توانستند هويت اصلي دو نفر سارق را شناسايي و پس از هماهنگي قضائي، در كمتر از 24 ساعت در يك عمليات غافلگيرانه هر دو نفر را دستگير كنند.

رئيس پليس آگاهي چهارمحال و بختیاری در ادامه گفت: متهمان در رويارويي با شواهد موجود چاره‌اي جز بيان حقيقت نداشتند و به سرقت اقرار كردند و با اعترافات آنان 500 ميليون ريال اموال مسروقه كشف و پس از شناسائي، با تنظيم صورت‌جلسه به صاحبش عودت شد.

حق پرست با بيان اينكه متهمان تحويل مراجع قضايي شدند، به كسبه و مغازه‌داران توصيه كرد: محل كسب خود را به تجهيزات ايمني و دوربين‌هاي مداربسته مجهز نمايند چراكه دوربين‌هاي مداربسته از وقوع بسياري از سرقت‌ها پيشگيري و درصورت وقوع سرقت احتمال دستگيري سارقان را افزايش خواهد داد.

انتهای پیام/1026ج


کد مطلب: 42991

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/42991/دستگيري-سارقان-كارگاه-نجاري-كمتر-24-ساعت-شهركرد

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir