۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۵
کد مطلب : ۴۲۹۸۰
رئيس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي شهرستان فارسان:

پيشکسوتان عرصه هنر، سرمايه‌هاي فرهنگي و هنري ما هستند

رئيس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي شهرستان فارسان در عيادت از هنرمند پيشکسوت عرصه تعزيه‌خواني و شاهنامه‌خواني شهرستان گفت: پيشکسوتان عرصه هنر، سرمايه‌هاي فرهنگي و هنري ما هستند
پيشکسوتان عرصه هنر، سرمايه‌هاي فرهنگي و هنري ما هستند
به گزارش جهانبین نیوز، اسفنديار اميريان از پيشکسوت عرصه تعزيه‌خواني و شاهنامه‌خواني شهرستان فارسان «مشهدي جمشيد امامي نژاد كراني» هنرمند تعزيه‌خوان و شاهنامه‌خوان شهرستان عيادت کرده و وي را مورد تفقد و دلجويي قرارداد.

اميريان، در اين ديدار گفت: هنر، سن و سال نمي‌شناسد همان‌طور که استاد امامي نژاد با کهولت سن هنوز حضوري شاداب و پرتوان در اين عرصه دارند.

وي ادامه داد: اين هنرمند پيشکسوت مي‌تواند سرمشق خوبي براي نسل جوان باشد زيرا از فعالين هنر تعزيه‌خواني و شاهنامه‌خواني استان مي‌باشد و هنرمندان زيادي را در اين سال‌ها تربيت‌کرده‌اند.



وي افزود: هنرمنداني چون مشهدي جمشيد امامي نژاد براي جامعه هنري با ارزشمند چراکه استفاده از تجربه و دانش آن‌ها سرمايه‌اي عظيم براي جوانان علاقه‌مند به هنر است.



 وي همچنين بيان کرد: عيادت و سرکشي از هنرمندان بيمار و پيشکسوت و جويا شدن احوال آنان بايد هميشه موردتوجه قرار گيرد. در حاشيه اين عيادت «استاد امامي نژاد» دقايقي کوتاه با صداي دل‌نشين و روح‌نواز خود چند دوبيتي عرفاني را به‌صورت آواز تقديم ميهمانان کرد.

انتهاي پيام/590پ
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۷:۲۰:۳۶

27 Dec 2019