۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۶
کد مطلب : ۴۲۹۷۸
پروژه گورميزه به تاريخ پيوست/

تفکرات گورميزه هميشه روي ميزه/!گورميزه تنها شعار موفق انتخابات هر دوره مجلس است

محور گورميزه يا همان جاده ارتباطي اردل به دوپلان بيش از 30 سالي است از عمليات مطالعات احداث آن مي‌گذرد اما همچنان نيمه کاره رها شد ودر هر دوره از انتخابات تکميل اين پروژه شعار انتخاباتي نمايندگان شده که همين موارد باعث گلايه مندي مردم شهرستان شده است.
تفکرات گورميزه هميشه روي ميزه/!گورميزه تنها شعار موفق انتخابات هر دوره مجلس است
به گزارش جهانبین نیوز؛ پروژه گورميزه تنها محور ارتباطي شهرستان اردل براي خارج شدن از بن بست  است و مي تواند زمينه اشتغال را در شهرستان به وجود بياورد که بيش از 30 سالي است نيمه کاره رها شده و با وجود تغييرات مديريتي در سطح شهرستان و استان در طول سالهاي اخير و بازديدهاي مکرر مسئولان، تمام وعده هاي داده شده يکي پس از ديگري به فراموشي سپرده شده و از بهره برداري اين طرح که به يکي از آثار تاريخي شهرستان اردل شباهت دارد، خبري نيست.

محمد زمان انصاري يکي از فرهنگيان شهرستان اردل در گفت وگو با جهانبین نیوز ضمن گلايه از وعده هاي تکراري مسئولين استاني و شهرستاني در خصوص تکميل جاده گورميزه گفت:با توجه به اينکه بيش از 30  سال از عمليات اجرايي جاده گورميزه مي‌گذرد و در اين مدت چندين نماينده مجلس با عنوان تکميل اين جاده رأي مردم را دريافت نموده و  راهي مجلس شدند و همچنين پله ترقي براي برخي مسئولين بود اما متاسفانه هيچ کاري براي تکميل و بهره برداري اين پروژه از سوي نمايندگان و مسئولان انجام نشده است.

انصاري اظهار کرد: اين جاده با توجه به اينکه بعد مسافت بخش ميانکوه و مشايخ را حدود 20 کيلومتر کوتاه مي‌کند از مسئولان استاني و به خصوص دکتر علي کاظمي نماينده مجلس شوراي اسلامي  در شهرستان هاي اردل،فارسان،کوهرنگ و کيار انتظار داريم کمک کنند تا هزينه هاي انجام شده از بيت‌المال از بين نرود و شاهد روزي باشيم که عبور و مرور در آن شکل بگيرد.

وي افزود:انتظار است نمايندگان وعده هايي که به مردم مي دهند را به فراموشي نسپارند و براي تحقق آنها از هيچ تلاشي دريغ نکنند.
 
سجاد اسدي رئيس اداره راه و شهرسازي شهرستان‌هاي اردل و کيار در گفت‌وگو با خبرنگار جهانبین نیوز، در اين خصوص اظهار داشت: 65 ميليارد تومان براي تونل چهارم جاده گورميزه تخصيص داده شد که  با قراد داد شروع به کار آن با پيمانکار که زير مجموع وزات دفاع مي باشد بسته شد.

اسدي  با بيان  طول اين تونل  1660 متر مي باشد افزود: تمام سعي و تلاشمان را خواهيم کرد تا  پروژه گورميزه هرچه زودتر تکميل شود.

به گزارش جهانبین نیوز؛ همانطور که مسئولان از مردم توقع حمايت دارند، لازم است مسئولان نيز وارد ميدان شده و نيازهاي مردم را برآورده کنند و اجازه ندهند مردم نسبت به آن‌ها بي‌اعتماد شوند.

اميد است با تکميل هرچه سريع‌تر پروژه‌هاي نيمه‌کاره توسط مسئولان اندکي از مشکلات مردم شهرستان اردل حل شود.


انتهاي پيام/570ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۳:۲۱:۴۳

26 Dec 2019