۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۹ مهر ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۴
کد مطلب : ۴۲۹۷۱

نیروی انتظامی متعلق به همه است/ تخریب پلیس، حربه دشمن برای نابودی امنیت

برخی در داخل و خارج از کشور به دنبال آن هستند که اقتدار نیروی انتظامی را زیر سوال ببرند، هدف این افراد آن است که اعتماد مردم را نسبت به نیروی انتظامی پایین آورده و آن را خشن جلوه دهند، این درحالی است که هر روز شاهد خشونت و نژادپرستی پلیس کشورهای خارجی در برخورد با شهروندان‌شان هستیم.
نیروی انتظامی متعلق به همه است/ تخریب پلیس، حربه دشمن برای نابودی امنیت
به گزارش جهانبین نیوز؛ امروزه پلیس که مظهر و نماد عدالت و مبارزه با ظلم، قانون‌گريزي و تجاوز به حقوق ديگران است در بسیاری از کشورها وظیفه مهمی یعنی تامین امنیت را برعهده دارد.

نيروي انتظامي در جمهوری اسلامی ايران نيز به مثابه يکي از نهادهاي مهم و بنيادين اجتماعي و امنيتي داراي وظايف و ماموريت‌هاي خطيري در فرايند تامين امنيت پايدار و مراقبت از آن است، امنیتی که اگر نباشد قدر و قیمت آن برای مردم مشخص می‌شود، بدون امنیت دیگر هیچ خوشی معنا ندارد، در این هوا حتی نفس کشیدن هم مشکل است، اهمیت تامین امنیت برای همه مردم یکسان است و اگر در جامعه‌، پایین‌شهر امن نباشد باید منتظر باشیم که امنیت بالای شهر هم از بین برود.

 بنابراین اگر امنیت برای همه است، تامین‌کنندگان آن یعنی نیروی انتظامی نیز متعلق به همه است، انسان‌هایی که این نهاد انقلابی را برای خدمت بر‌می‌گزینند جانشان را کف دستشان می‌گیرند و مقابل هنجارشکنان از مردم کشورشان دفاع می‌کنند.

همه مردم می‌دانند که نیروی انتظامی محلی امن برای حمایت از آنان بوده و اقتدار آن بر همگان آشکار است، اما متاسفانه در سال‌های اخیر شاهد برخی از هجمه‌ها علیه ماموران پلیس هستیم، برخی در داخل و خارج از کشور به دنبال آن هستند که اقتدار نیروی انتظامی را زیر سوال ببرند، هدف این افراد  آن است که اعتماد مردم را نسبت به نیروی انتظامی پایین آورده، پلیس ایران را خشن جلوه دهند و آن‌ها را از نیروی انتظامی کشورشان ناامید کنند، این درحالی است که هر روز شاهد خشونت و نژادپرستی پلیس کشورهای خارجی در برخورد با شهروندان‌شان هستیم.

یکی از مهم‌ترین بسترهایی که دشمن برای به راه انداختن تبلیغات سوء علیه نیروی انتظامی ایران برگزیده، فضای مجازی است انتشار تصاویری ساختگی از برخورد نادرست نیروهای انتظامی با مردم، ارسال پیام‌های جعلی از عدم رسیدگی پلیس به درخواست‌های مردمی و... همه شیوه‌هایی هستند که با هدف باز شدن راه برای هنجارشکنان و ازبین بردن امنیت کشور به راه افتاده‌اند.

اخیرا در چهارمحال و بختیاری نیز شاهدیم که یکی از کانال‌های محلی دست به این اقدام زده و با انتشار پیام‌هایی که مدعی است از سوی مخاطبانش می‌باشند به دنبال تخریب اقدامات قابل تقدیر نیروی انتظامی است، هدف دقیق این کانال از انتشار این پیام‌ها هنوز مشخص نیست اما اگر چرخی در شهر بزنیم و نظر مردم درخصوص خدمات نیروی انتظامی استان را جویا شویم خواهیم دید که بی‌انصافی است اگر اقدامات این نیروهای مخلص در ناامن کردن شهر برای جولان هنجارشکنان، سارقان، قاچاقچیان و... را نادیده بگیریم.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۸:۲۱:۱۴

30 Dec 2019