۰
plusresetminus
امام جمعه لردگان: ثمره عزت امروز کشورمان را در سايه اقتدار و رهبري داهيانه مقام معظم رهبري دانست و گفتمان مقاومت را راهگشاه کشورمان عنوان کرد و بنا بر قول مقام معظم رهبري مذاکره با چنين دولتهايي را پذيرفتن تحمل فشارهاي حداکثري بيشتر دانست.
ثمره عزت کشورمان در سايه ي‌ اقتدار و رهبري داهيانه مقام معظم رهبري است/ مذاکره، يعني پذيرفتن تحمل فشارهاي حداکثري
به گزارش جهانبین نیوز؛ حجت الاسلام سيد مهدي تاج زاد امام جمعه لردگان ضمن دعوت و رعايت تقواي الهي گفت: امام علي (ع) مي فرمايند: اي بندگان خدا براي هماهنگي با هداف آفرينش تقوا پيشه کنيد.

 وي در ادامه به سالروز شهادت امام سجاد (ع) اشاره کرد و گفت: با توجه به مصلحت عدم شهادت حضرت در واقعه کربلا اين امام همام (ع) پيام رسان علاشورا و واقعه کربلا شد و با خطبه هاي غراء خود دستگاه اموي را در به شهادت امام حسين (ع) رسوا نمود.

امام جمعه لردگان: در ادامه به نشست سالانه مجمع بين الملل و بي خاصيتي آن مجمع اشاره نمود و گفت: اين مجمع و اجلاس هاي سالهاست که ابزار دست صهيونيستها و استکبار شده است و بي خاصيتي اين مجمع باعث شد که نگاه دولتها و ملتها به آن نگاه تصميم گيري درست نبوده و نيست .

وي گفت: اين مجمع نيز براي ملت و دولت ما به مثابه رسانه اي است که دولتمردان ما در آن نگراش و بينش کشورمان  را در آن بيان مي کند.

امام جمعه لردگان، در ادامه دولتهاي اروپايي را همسو با استکبار و آمريکا دانست و فقط تکنيکشان متفاوت است .

خطيب جمعه لردگان، ثمره عزت امروز کشورمان را در سايه اقتدار و رهبري داهيانه مقام معظم رهبري دانست نه مذاکره .

وي، گفتمان مقاومت را راهگشاه کشورمان دانست و بنا بر قول مقام معظم رهبري مذاکره با چنين دولتهايي را پذيرفتن تحمل فشارهاي حداکثري بيشتر دانست.

تاج زاد، همچنين به عملکرد دوگانه غرب و استکبار در حادثه حمله يمن به آرامکو اشاره کرد و عنوان دانست: کشتار مردم بيگناه و بي دفاع يمن براي آنها ارزشي نداشت ولي حمله به پالايشگاه نفتي عربستان در صدر اخبار آنها قرار گرفت.
امام جمعه لردگان در ادامه به هفته دفاع مقدس نيز اشاره کرد و گفت: بنا بر قول مقام معظم رهبري خواستار شدند که مسئولين و حادثه سازان دوران دفاع مقدس نبايد اجازه دهند دفاع مقدس تحريف شود و همه براي احياء و گراميداشت اين هفته تلاش مضاعف را در همه عرصه ها مبذول دارند .
سيد مهدي تاج زاد در ادامه تفکيک فرمانداري شهرستان لردگان و خانميرزا را به فال نيک گرفت و از مسئولين خواست با توجه به مشکلات پيش آمده براي بعضي از روستاهاي بخش مرکزي و بعضاَ الحاق آنها به شهرستان خانميرزا با توجه به بعد مسافت پيگيري هاي لازم را انجام دهند تا مشکلات اجتماعي و و گاهده ترک تحصيل دانش آموزان و .... پيش نيايد.
 امام جمعه لردگان در همين خصوص بعد مسافت روستاي کينک بخش مرکزي و الحاق آن به شهرستان خانميرزا را بعنوان شاهد مثال عنوان کرد .  
وي همچنين، مشکلات شهري و برطرف شدن اين مشکلات را با توجه به منحل شدن شوراي شهر از مسئولين شهري و دستگاه ذيربط خواستار شد.
وي در پايان حرکت کاروان پياده جوانان مومن و مذهبي شهرستان لردگان با پاي پياده به سمت کربلاي معلي اشاره کرد گفت: اين پياده روي در ادامه مي بايست به افزودن بصيرت بيشتر منجر گردد .
 
انتهاي پيام /630 ل
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۳:۵۱:۱۸

28 Dec 2019