کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

امام جمعه لردگان:

ثمره عزت کشورمان در سايه ي‌ اقتدار و رهبري داهيانه مقام معظم رهبري است/ مذاکره، يعني پذيرفتن تحمل فشارهاي حداکثري

5 مهر 1398 ساعت 14:12

امام جمعه لردگان: ثمره عزت امروز کشورمان را در سايه اقتدار و رهبري داهيانه مقام معظم رهبري دانست و گفتمان مقاومت را راهگشاه کشورمان عنوان کرد و بنا بر قول مقام معظم رهبري مذاکره با چنين دولتهايي را پذيرفتن تحمل فشارهاي حداکثري بيشتر دانست.


به گزارش جهانبین نیوز؛ حجت الاسلام سيد مهدي تاج زاد امام جمعه لردگان ضمن دعوت و رعايت تقواي الهي گفت: امام علي (ع) مي فرمايند: اي بندگان خدا براي هماهنگي با هداف آفرينش تقوا پيشه کنيد.

 وي در ادامه به سالروز شهادت امام سجاد (ع) اشاره کرد و گفت: با توجه به مصلحت عدم شهادت حضرت در واقعه کربلا اين امام همام (ع) پيام رسان علاشورا و واقعه کربلا شد و با خطبه هاي غراء خود دستگاه اموي را در به شهادت امام حسين (ع) رسوا نمود.

امام جمعه لردگان: در ادامه به نشست سالانه مجمع بين الملل و بي خاصيتي آن مجمع اشاره نمود و گفت: اين مجمع و اجلاس هاي سالهاست که ابزار دست صهيونيستها و استکبار شده است و بي خاصيتي اين مجمع باعث شد که نگاه دولتها و ملتها به آن نگاه تصميم گيري درست نبوده و نيست .

وي گفت: اين مجمع نيز براي ملت و دولت ما به مثابه رسانه اي است که دولتمردان ما در آن نگراش و بينش کشورمان  را در آن بيان مي کند.

امام جمعه لردگان، در ادامه دولتهاي اروپايي را همسو با استکبار و آمريکا دانست و فقط تکنيکشان متفاوت است .

خطيب جمعه لردگان، ثمره عزت امروز کشورمان را در سايه اقتدار و رهبري داهيانه مقام معظم رهبري دانست نه مذاکره .

وي، گفتمان مقاومت را راهگشاه کشورمان دانست و بنا بر قول مقام معظم رهبري مذاکره با چنين دولتهايي را پذيرفتن تحمل فشارهاي حداکثري بيشتر دانست.

تاج زاد، همچنين به عملکرد دوگانه غرب و استکبار در حادثه حمله يمن به آرامکو اشاره کرد و عنوان دانست: کشتار مردم بيگناه و بي دفاع يمن براي آنها ارزشي نداشت ولي حمله به پالايشگاه نفتي عربستان در صدر اخبار آنها قرار گرفت.
امام جمعه لردگان در ادامه به هفته دفاع مقدس نيز اشاره کرد و گفت: بنا بر قول مقام معظم رهبري خواستار شدند که مسئولين و حادثه سازان دوران دفاع مقدس نبايد اجازه دهند دفاع مقدس تحريف شود و همه براي احياء و گراميداشت اين هفته تلاش مضاعف را در همه عرصه ها مبذول دارند .
سيد مهدي تاج زاد در ادامه تفکيک فرمانداري شهرستان لردگان و خانميرزا را به فال نيک گرفت و از مسئولين خواست با توجه به مشکلات پيش آمده براي بعضي از روستاهاي بخش مرکزي و بعضاَ الحاق آنها به شهرستان خانميرزا با توجه به بعد مسافت پيگيري هاي لازم را انجام دهند تا مشکلات اجتماعي و و گاهده ترک تحصيل دانش آموزان و .... پيش نيايد.
 امام جمعه لردگان در همين خصوص بعد مسافت روستاي کينک بخش مرکزي و الحاق آن به شهرستان خانميرزا را بعنوان شاهد مثال عنوان کرد .  
وي همچنين، مشکلات شهري و برطرف شدن اين مشکلات را با توجه به منحل شدن شوراي شهر از مسئولين شهري و دستگاه ذيربط خواستار شد.
وي در پايان حرکت کاروان پياده جوانان مومن و مذهبي شهرستان لردگان با پاي پياده به سمت کربلاي معلي اشاره کرد گفت: اين پياده روي در ادامه مي بايست به افزودن بصيرت بيشتر منجر گردد .
 
انتهاي پيام /630 ل
 


کد مطلب: 42955

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/42955/ثمره-عزت-کشورمان-سايه-ي-اقتدار-رهبري-داهيانه-مقام-معظم-مذاکره-يعني-پذيرفتن-تحمل-فشارهاي-حداکثري

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir