۰
plusresetminus
امام‌جمعه فارسان گفت: من نمي‌دانم جواب غرب‌گرايان داخلي چه خواهد بود در مقابل اين اقدام که دائماً سنگ غربي‌ها را به سينه مي‌زنند غرب گداياني که فکر مي‌کنند از طريق اين سه کشور مي‌توانند برجام را حفظ کنند.
غرب‌گرايان داخلي دائماً سنگ غربي‌ها را به سينه مي‌زنند/ نماينده مجلس بايد يک انسان صالح باشد بگرديد صالح پيدا کنيد
به گزارش جهانبین نیوز، حجت‌الاسلام محسن ملک پور در خطبه‌هاي اين هفته شهر فارسان گفت: يکي از نمونه‌هاي بارز تربيت حسيني را امروز در يمن مي‌بينيم که چگونه استکبار را تحقير کرده است و تهديد مي‌کند اگر عربستان دست از تجاوز نکشد رياض را تصرف مي‌کنيم.

وي افزود: بيش ۴ سال و نيم يا 5 سال است که گرفتار يمن شدند. يمني‌ها تحت تعليم افکار حسين بن علي بن ابي‌طالب عليهم‌السلام هستند. عربستان چند وقت قبل اگر يادتان باشد گفته بود آتش جنگ را بايد ببريم در داخل ايران، حالا آتش به خانه خودش افتاده و بد مي‌سوزد. همه‌جايش مي‌سوزد و بدجور هم مي‌سوزد.

وي بيان داشت: در دل، شکست ايران و نابودي ايران را مي‌پرورانند اما نتوانستند از حملات پهبادي انصار الله يمن پابرهنه مظلوم تحت سلطه و محاصره غذا و دارو به بزرگ‌ترين پالايشگاه و تأسيسات نفتي جهان در عربستان فرار کنند.

وي اظهار داشت: نزديک به يک سال و نيم از خروج آمريکا از برجام مي‌گذرد، کشورهاي اروپايي نتوانسته‏اند هيچ‏گونه اقدام مؤثري براي حفظ برجام انجام دهند و اکنون به بهانه حمله يمن به تأسيسات نفتي عربستان، خواستار گسترش دامنه مذاکرات در موضوعات ديگر با ايران شده‏اند.

وي عنوان داشت: سه کشور اروپايي انگليس، فرانسه و آلمان دوشنبه‌شب اول مهرماه درباره ارزيابي خود از حمله پهپادي اخير به تأسيسات نفتي شرکت سعودي بيانيه‏اي مشترک صادر کردند. در اين بيانيه مدعي شدند (به دون اينکه مدرکي ارائه کنند) که ايران مسئول حمله هفته گذشته به تأسيسات نفتي شرکت سعودي بوده است؛ و اين يعني مواضع اروپا در قبال ايران همان مواضع آمريکا و اينجا جاي اين مثل است (سگ زرد برادر شغاله)

امام‌جمعه فارسان گفت: من نمي‌دانم جواب غرب‌گرايان داخلي چه خواهد بود در مقابل اين اقدام که دائماً سنگ غربي‌ها را به سينه مي‌زنند غرب گداياني که فکر مي‌کنند از طريق اين سه کشور مي‌توانند برجام را حفظ کنند.

وي افزود: شايد يکي از پررنگ‌ترين حوادث اجلاس هفتاد و چهارم سازمان ملل ترافيک حضور سران اروپايي و ديدار با رئيس‌جمهور کشورمان است اروپايي‌هايي که توان يک تصميم درست را ندارند اين دفعه آمدند درحالي‌که مکرون دولت اش متزلزل از شعله‌هاي شنبه‌هاي اعتراض است جانسون درگير اختلافات داخلي هست و مرکل هم به بيماري و دعواي درون‌حزبي مشغول خوب اين خبيث‌ها به‌ويژه انگليس خبيث هيچ‌گاه خصومت ديرينه‌اش از حافظه ملت ايران پاک نمي‌شود اين بار آمدند ايران را محکوم کردند و از آن‌طرف هم دنبال‌اند که مذاکرات را پيش ببرند و ايران را تشويق مي‌کنند براي تشکيل مذاکره ازيک‌طرف قمپز تهديد و تحريم را دَر مي‌کنند ازيک‌طرف دريوزگي مذاکره البته ما تشکر مي‌کنيم از کليات سخنراني آقاي روحاني در اجلاس سازمان ملل که منطبق باسياست‌هاي کلان نظام اسلامي و رهنمودهاي مقام معظم رهبري بود

وي عنوان داشت: همان‌طوري که مقام معظم رهبري در سخنراني ديروز خودشان در جمع اعضاء مجلس خبرگان فرمودند: مديريت جهادي و از ظرفيت‌هاي داخلي و نيروهاي بي‌بديل انساني و مديريتي در عرصه‌هاي اقتصادي استفاده بکند. (و از فشار مشکلات معيشتي و اقتصادي که در شان اين ملت بزرگ نيست بکاهد.)

وي در پايان گفت: نکته انتخاباتي اين هفته هم اين است که تا وقت داريد بگرديد کساني را پيدا کنيد که گفتار و عملشان يکسان باشد. از اشرافي گري و تجمل‌گرايي بيزار باشند. در عمل ساده‌زيست باشند و ساده زندگي کنند. خودشان را وابسته به مراکز قدرت و ثروت نکرده باشند. در يک کلمه صالح باشند. رهبر معظم انقلاب تعبير را دارد که فرمودند: «نماينده مجلس بايد يک انسان صالح باشد». بگرديد صالح پيدا کنيد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۱:۴۲:۲۵

28 Dec 2019