۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۴
کد مطلب : ۴۲۹۴۷
فرمانده اسبق پایگاه ششم شکاری شهید یاسینی:

زندگی جنگ است و باید بهر جنگ آماده بود

فرمانده اسبق پایگاه ششم شکاری شهید یاسینی گفت: شهدا زنده هستند و همه ما مدیون شهدا هستیم چراکه آن ها جنگیدند تا ما زندگی کنیم.
زندگی جنگ است و باید بهر جنگ آماده بود
به گزارش جهانبین‌نیوز؛  امیر سرتیپ دوم خلبان سیاوش مشیری فرمانده اسبق پایگاه ششم شکاری شهید یاسینی امروز در مراسم رونمایی از المان امیر سر لشکر خلبان شهید نعمت اله اکبری سامانی در ابتدای صحبت خود ضمن تسلیت ایام ماه محرم و تبریک به مناسبت هفته دفاع مقدس گفت: همه ما مسئول هستیم هفته دفاع مقدس را گرامی بداریم.

وی توضیح داد: به‌دلیل نیرنگ‌هایی که استکبار جهانی امریکا در کشور ایران پیاده کرده بود زمانی که جنگ تحملی آغاز شد تعداد رزمندگان ارتشی اندکی کاهش یافته بود.

مشیری ادامه داد: تکلیف سنگینی برعهده نیروی هوایی ارتش گذاشته شد و خلبانان تانک‌ها و برخی اهداف دشمن را می‌زدند.

امیر سرتیپ دوم خلبان تشریح کرد: در سه ماه اول جنگ حدود ۱۱۵ هواپیما و قریب به ۹۰ خلبان را از دست دادیم به‌گونه‌ای که تعداد خلبانان در پایگاه همدان کم شد و از سایر پایگاه‌های هوایی درخواست خلبان کردیم.

وی بیان کرد: برای دفاع از سوسنگرد که از ایران جدا نشود شهید شدند و چون آن منطقه در دست دشمن بود چیزی از بدنشان پیدا نشد.

مشیری با اشاره به اینکه شهدا زنده هستند و همه ما مدیون شهدا هستیم عنوان کرد: زندگی جنگ و باید بهر جنگ آماده بود.

امیر سرتیپ دوم خلبان با اشاره به جلسات پیشکسوتان جهاد و شهادت اظهارکرد: ایرانی که روزی بازیچه دست استکبار بود در حال حاضر به جایگاهی رسیده که استکبار جهانی را به بازی می‌گیرد.

وی با تاکید بر اینکه تمامی فتنه‌های دشمن با پشت‌گرمی مردم بصیر و هدایت مقام معظم رهبری از بین می‌رود، افزود: درود بر مادرانی که فرزندان خود را برای احیای تفکر اسلامی تربیت کردند.

مشیری در پایان با اشاره به مانور مشترک سپاه و ارتش عنوان کرد: تازمانی که منسجم باشیم و وحدت خود را حفظ کنیم کسی نمی‌تواند آسیبی به ما بزند.

انتهی پیام/۱۰۲۹ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱۰ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۳:۴۱:۱۰

31 Dec 2019