۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۸
کد مطلب : ۴۲۹۳۰
فرمانده سپاه ناحيه شهرستان اردل؛

قدرت نرم ايران اسلامي، دشمنان را زمين گير کرد

فرمانده سپاه ناحيه شهرستان اردل گفت:قدرت نرم ايران اسلامي که برگرفته از فرهنگ مقاومت و شهادت است دشمنان را در تمام زمينه هاي اقتصادي،سياسي و نظامي زمين گير کرده است.
قدرت نرم ايران اسلامي، دشمنان را زمين گير کرد
به گزارش  جهانبین نیوز؛ سيد محمود موسوي فرمانده سپاه ناحيه شهرستان اردل در يادواره آبروي محله با هدف گراميداشت ياد و خاطره شهيدان در مقابل منزل شهيد خداداد ميرزا زاده برگزار شد ياد و خاطره شهدا را از وظايف جامعه عنوان کرد و گفت: برنامه يادواره آبروي محله برنامه‌اي است در جهت يادآوري و معرفي رزمندگاني که از اين محله با لبيک به فرمان رهبر در جبهه‌ها حضور يافتند و دفاع از وطن را در آن زمان از اصلي‌ترين وظيفه خود دانستند و در اين راه با شهامت و ايستادگي به درجه رفيع شهادت نائل شدند.

موسوي با بيان اينکه موفقيت و امنيت امروز کشور مرهون  و مديون خون شهداست افزود:قدرت نرم ايران اسلامي که برگرفته از فرهنگ مقاومت و شهادت است دشمنان را در تمام زمينه هاي اقتصادي،سياسي و نظامي زمين گير کرده است.

وي با گراميداشت ياد و خاطره خداداد ميرزا زاده افزود: شهيدان با بصيرت راه خود را انتخاب و در اين راه با الگوگيري از سيد و سالار شهيدان حضرت امام حسين (ع) به دفاع از کشور پرداختند.

فرمانده سپاه ناحيه شهرستان اردل تصريح كرد: همه ما وظيفه داريم براي قدرداني از شهدا و براي حفظ انقلاب و دين اسلام فرهنگ شهادت را در جامعه گسترش و ترويج دهيم.

انتهاي پيام/570ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱۰ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۶:۳۷:۳۰

31 Dec 2019