:23'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?>:23'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?> جهان بین - قدرت نرم ايران اسلامي، دشمنان را زمين گير کرد - نسخه قابل چاپ

کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرمانده سپاه ناحيه شهرستان اردل؛

قدرت نرم ايران اسلامي، دشمنان را زمين گير کرد

2 مهر 1398 ساعت 15:58

فرمانده سپاه ناحيه شهرستان اردل گفت:قدرت نرم ايران اسلامي که برگرفته از فرهنگ مقاومت و شهادت است دشمنان را در تمام زمينه هاي اقتصادي،سياسي و نظامي زمين گير کرده است.


به گزارش  جهانبين نيوز؛ سيد محمود موسوي فرمانده سپاه ناحيه شهرستان اردل در يادواره آبروي محله با هدف گراميداشت ياد و خاطره شهيدان در مقابل منزل شهيد خداداد ميرزا زاده برگزار شد ياد و خاطره شهدا را از وظايف جامعه عنوان کرد و گفت: برنامه يادواره آبروي محله برنامه‌اي است در جهت يادآوري و معرفي رزمندگاني که از اين محله با لبيک به فرمان رهبر در جبهه‌ها حضور يافتند و دفاع از وطن را در آن زمان از اصلي‌ترين وظيفه خود دانستند و در اين راه با شهامت و ايستادگي به درجه رفيع شهادت نائل شدند.

موسوي با بيان اينکه موفقيت و امنيت امروز کشور مرهون  و مديون خون شهداست افزود:قدرت نرم ايران اسلامي که برگرفته از فرهنگ مقاومت و شهادت است دشمنان را در تمام زمينه هاي اقتصادي،سياسي و نظامي زمين گير کرده است.

وي با گراميداشت ياد و خاطره خداداد ميرزا زاده افزود: شهيدان با بصيرت راه خود را انتخاب و در اين راه با الگوگيري از سيد و سالار شهيدان حضرت امام حسين (ع) به دفاع از کشور پرداختند.

فرمانده سپاه ناحيه شهرستان اردل تصريح كرد: همه ما وظيفه داريم براي قدرداني از شهدا و براي حفظ انقلاب و دين اسلام فرهنگ شهادت را در جامعه گسترش و ترويج دهيم.

انتهاي پيام/570ه


کد مطلب: 42930

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/42930/قدرت-نرم-ايران-اسلامي-دشمنان-زمين-گير

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir