۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۸
کد مطلب : ۴۲۹۲۶
قائم‌مقام کمیته امداد استان مطرح کرد:

حمایت کمیته امداد چهارمحال و بختیاری از ۲۱ دانشجوی مقطع دکترا

قائم‌مقام کمیته امداد استان چهارمحال و بختیاری گفت: کمیته امداد استان از ۲۱ دانشجوی مقطع دکترا در زمینه پرداخت شهریه و کمک‌هزینه تحصیلی حمایت می‌کند.
حمایت کمیته امداد چهارمحال و بختیاری از ۲۱ دانشجوی مقطع دکترا
نجف علی حیدری قائم‌مقام کمیته امداد استان چهارمحال و بختیاری در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز ؛ با اشاره به تلاش بی‌وقفه فرزندان مددجویان این نهاد در زمینه‌های تحصیلی و کسب موفقیت‌ بیان کرد: کمیته امداد از ۱۱۱۰ دانشجو در مقاطع تحصیلی کاردانی تا دکترا و همچنین علوم قرآنی حمایت می‌کند.

وی افزود: دانشجویان پس از ثبت‌نام با ارائه مدارک لازم به این نهاد طبق دستورالعمل‌ها و بخش‌نامه‌ها از خدمات شهریه در هر نیمسال تحصیلی بهره‌مند می‌شوند.

دانشجویان علاوه‌بر خدمت پرداخت شهریه از سایر خدمات نیز بهره‌مند می‌شوند.

قائم‌مقام کمیته امداد استان بابیان اینکه کمیته امداد استان از ۴۵۶۴ دانش‌آموز نیز حمایت می‌کند اضافه کرد: این دانش‌آموزان کمک‌هزینه تحصیلی از جمله خرید کیف و لوازم‌التحریر، کتاب‌های درسی و هزینه ثبت‌نام مدرسه را دریافت می‌کنند.

حیدری ضمن تقدیر از همراهی مردم استان در مرحله نخست جشن عاطفه‌ها ادامه داد: شماره‌حساب ۰۱۱۲۵۸۱۲۶۲۰۰۳ نزد بانک ملی، شماره‌حساب ۸۸۰۳۱۸۵۵۸ نزد صندوق امداد ولایت و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۴۱۲ برای واریز وجوه نقدی مردم استان در نظر گرفته‌شده است.

انتهای پیام /1020ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۱:۲۷:۵۲

29 Dec 2019