کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نواخته ‌شدن زنگ مهر در چهارمحال و بختیاری

1 مهر 1398 ساعت 13:07

با حضور استاندار و مسئولان استانی زنگ مهر در دبستان دخترانه فاطمیه شهرکرد نواخته شد.


به گزارش جهانبین‌نیوز، اقبال عباسی اول مهرماه در این آیین، اظهار کرد: کانون آموزش و پرورش  دو کار مهم از جمله خدمت و اصلاح را برای دانش آموزان و برای ملت ایران انجام خواهد داد و  با خدمت خود انسان‌ها را آموزش می‌دهد.

وی افزود: این آموزش ها باید در ارتقای علمی و توانمندی آن‌ها موجب افزایش و سبب خدمت به دیگران شود.

عباسی تشریح کرد:  کانون آموزش و پرورش موجب اصلاح و خدمت صادقانه  آ راد به ملت می شود و امروزه حضور دانش آموزان  در مدارس برای کسب علم و توانمند سازی به منظور بروز آن در جامعه است.

در ادامه فرحناز قائدامینی مدیرکل آموزش و پرورش استان بیان کرد: روز گذشته  12 هزار دانش‌آموز پیش دبستانی و 18 هزار و 478 دانش‌آموز پایه اول در کلاس‌های درس استان حاضر شدند.

وی ادامه داد:  با نواختن زنگ مدرسه امروز 206 هزار دانش‌آموز در مقاطع مختلف تحصیلی با حضور در دو هزار و 900 مدرسه استان در بستر   سند تحول بنیادین مسیر تعلیم و تربیت را آغاز خواهند کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بیان کرد: به واسطه تلاش‌ها و برنامه‌ریزی‌هایی که در آموزش و پرورش استان انجام شده امروز با 206 هزار دانش‌آموز و 10 هزار و 525 معلم سال تحصیلی جدید آغاز شده است.

قائد امینی خاطرنشان کرد:   همزمانی‌‎ آغاز ماه مهر با هفته دفاع مقدس نشان از تکلیف تعلیم و تربیت برای ما است و از قیام آقا ابا عبدالله الحسین علیه السلام شیوه زندگی آموخته و درس بگیریم تا نسلی چون نسل افتخار آمیز هست سال دفاع مقدس تربیت کنیم.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص ارزش بالای معلمان  که  سنگرهای اصلی جامعه هستند، تصریح کرد: لازم است تمام تلاش‌ها در راستای   تعلیم و تربیت انجام داد.

انتهای پیام/1020ج


کد مطلب: 42925

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/42925/نواخته-شدن-زنگ-مهر-چهارمحال-بختیاری

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir