۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۳۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۱
کد مطلب : ۴۲۹۱۷
نماینده ولی فقیه در چهارمحال وبختیاری:

نصر و فتح امروز ثمره مجاهدات های بی بدیل رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس است

نماینده ولی فقیه در چهارمحال وبختیاری با بیان اینکه این نصرت و فتح همراه با اوج تحریم، انواع فتنه‌ها، دشمنی و کینه‌ها نعمت عظیمی است، افزود: ملت ایران هشت سال دوران دفاع مقدس مقاومت کردند تا امروز خدا این نصرت و فتح را عطا کرد.
نصر و فتح امروز ثمره مجاهدات های بی بدیل رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس است
به گزارش جهانبین‌نیوز صبح امروز حجت‌الاسلام و والمسلمین محمدعلی نکونام نماینده ولی فقیه در چهارمحال وبختیاری در مراسم رژه نیروهای مصلح استان چهارمحال وبختیاری به مناسبت هفته دفاع مقدس با اشاره به سوره‌ نصر که در ابتدای برنامه قرائت شد، گفت: امروزه مصداق این سوره و نصرت و فتح الهی به انقلاب اسلامی، امت و مقاومت جهان اسلام در برابر استکبار را شاهد هستیم.

وی با بیان اینکه این نصرت و فتح همراه با اوج تحریم، انواع فتنه‌ها، دشمنی و کینه‌ها نعمت عظیمی است، افزود: ملت ایران هشت سال دوران دفاع مقدس مقاومت کردند تا امروز خدا این نصرت و فتح را عطا کرد.

نکونام اظهار کرد: ملت ایران در چهل سال انقلاب اسلامی به ویژه در هشت سال دفاع مقدس همه در صحنه بودند اما اینکه به این جایگاه رسیده تنها به یاری خدا بوده است.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری عنوان کرد: نباید بگذاریم فساد و گناه نعمت را تبدیل به نعمت کند، خدا شوخی ندارد نعمتش را اگر قدر ندانیم می‌گیرد.

وی در پایان برای تمامی مردان و زنان مومن، انقلابی و مقاوم تا رسیدن به نصرا نهایی دعا کرد.

انتهای پیام/۱۰۲۹ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۹:۰۹:۱۸

27 Dec 2019