کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری:

جوانان عاشورایی در هشت سال دفاع مقدس حماسه‌ای جاویدان رقم زدند/جنگ در عرصه‌های اقتصادی و فرهنگی همچنان ادامه دارد

31 شهريور 1398 ساعت 10:52

فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری گفت: جوانان عاشورایی مردانه ایستادند، بی‌صیرانه جنگیدن و عاشقانه آسمانی شدند و پس از گذشت قرن‌ها از حماسه عاشورا بار دیگر در تقابل حق و باطل در برابر یزیدیان زمان، صف‌آرایی کرده و حماسه‌ای جاویدان را در تاریخ نگاشتند.


به گزارش جهانبین‌نیوز صبح امروز سردار علی‌محمداکبری فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری در رژه نیروهای مسلح این استان ضمن تسلیت ایام ماه محرم و همزمانی این ایام با هفته دفاع مقدس و حماسه عاشورایی جوانان نظام جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: عاشورا مکتب مجاهدت انسان‌هایی است که فریب جلوه‌های رنگارنگ دنیا را نخوردند و از غرش استکبار و نامردمی نامردان نترسیدند.

وی ادامه داد: جوانان عاشورایی مردانه ایستادند، بی‌صیرانه جنگیدن و عاشقانه آسمانی شدند و پس از گذشت قرن‌ها از حماسه عاشورا بار دیگر در تقابل حق و باطل در برابر یزیدیان زمان، صف‌آرایی کرده و حماسه‌ای جاویدان را در تاریخ نگاشتند.

سردار اکبری ادامه داد: دفاع مقدس سرشار از روحیه سلحشوری، جانبازی، فداکاری و مجاهدت فرزندان پاک ایرانی است که از عاشورا درس شهادت آموخته و با لبیک به ندای «هل من ناصر» ولی زمان خود راه شهادت را طی و آسمانی شدند.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری بیان کرد: دفاع مقدس تفکر عظیم عاشورایی فرزندان این مرز و بوم بود که به‌عنوان میراث بزرگ فرهنگی به دیگر نسل‌ها منتقل خواهد شد.

وی افزود: استکبارستیزی در بین جوانان عاشورایی این کشور زنده است، دفاع مقدس یک رخداد نظامی نبود بلکه سازماندهی عمیق دینی مردم این کشور است که برمبنای مفاهیمی چون شهادت‌طلبی استوار است.

سردار اکبری اضافه کرد: دفاع مقدس به دنیا ثابت کرد مردان و زنان ایرانی تن به ذلت و خاری نمی‌دهند و در راه عزت و اقتدار پایدار می‌مانند و در برابر استکبار جهانی صفحه دیگری از عاشورا را رقم زدند.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری یادآور شد: دفاع مقدس منظومه‌ای از ادبیات عقیدتی کشور با ماهیتی عاشورایی برخاسته از روح استکبارستیزی است.

وی در ادامه تصریح کرد: حضور جوانانی وارسته و انقلابی در دفاع از حرم آل‌الله در امتداد تفکر عاشورایی است و نشان می‌دهد جوانان کشورمان دیروز و امروز از کیان اسلام دفاع می‌کنند.

سردار اکبری عنوان کرد: روح استکبارستیزی در ملت ایران زنده است و آنچه کشور را از گردنه‌های هولناک و نقشه‌های خبیث دشمن حفظ کرده است تنها تکیه بر مسیر ولایت‌فقیه و تفکر عاشورایی است.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه روح حماسی و استکبارستیزی مردم ایران تا زمان ظهور دولت پاینده حضرت ولی‌عصر (عج) پایدار است، خاطرنشان کرد: گرچه جنگ تحمیلی هشت ساله با آتش‌بس به پایان رسید اما دشمن در سایر صحنه‌های فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و... در ظاهر جنگ نرم همچنان به دشمنی خود ادامه می‌دهد.

وی ادامه داد: دشمن می‌کوشد با ادبیات عوام‌فریبانه چون مذاکره و شگردی چون پروژه نفوذ نظام اسلامی و انقلاب را از مسیر خود منحرف کند.

سردار اکبری تشریح کرد: کشور ایران هشت سال دفاع مقدس را ورق زد و با نوآوری در عرصه‌های علمی و فناوری می‌کوشد تا مسیر درخشان انقلاب را تداوم بخشد و درقالب طرح همچون سازندگی و محرومیت‌زدایی اجرا می‌شود.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری در پایان با اشاره به همدلی نیروهای بسیجی در کنار دولت مردان تاکید کرد: به کوری چشم بدخواهان نظام جمهوری اسلامی ایران، شاهد پیشرفت روزافزون ایران در تمامی میدان‌ها و‌گذر از گردنه‌های حساس هستیم.

انتهای پیام/۱۰۲۹ج


کد مطلب: 42915

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/42915/جوانان-عاشورایی-هشت-سال-دفاع-مقدس-حماسه-ای-جاویدان-رقم-زدند-جنگ-عرصه-های-اقتصادی-فرهنگی-همچنان-ادامه

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir