۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۵
کد مطلب : ۴۲۹۰۱
امام جمعه شهرستان بروجن:

ملت ما جلو خواسته های استکبار ایستاده و بینی آن ها را به خاک میمالند

امام جمعه شهر بروجن گفتمان مقاومت را دفع کننده تمام بدخواهی های دشمنان دانست و گفت: مذاکره با آمریکا، تحمیل خواسته های غرب بر جمهوری اسلامی ایران را به دنبال خواهد داشت.
ملت ما جلو خواسته های استکبار ایستاده و بینی آن ها را به خاک میمالند
به گزارش خبرنگار جهانبین نیوز، حجت الاسلام علیرضا هراتی مطلق امام جمعه شهر بروجن در خطبه های این هفته نماز جمعه  اظهار داشت: گفتمان مقاومت دفع کننده تمام بدخواهی های دشمنان است و این گفتمان در جهان تسری یافته و تمامی ملت های آزادی خواه با این گفتمان در برابر دشمنان ایستاده اند.
 
وی با با بیان اینکه جوانان عراقی با پیروی از همین گفتمان در برابر داعش و دشمنان پیروز شدند، افزود: یمن با استفاده از گفتمان مقاومت به عنوان یک عملیات راهبردی، قدرتمند شده و تاسیسات نفتی عربستان را نشانه می گیرد و در نظام نفتی آن کشور اختلال ایجاد می کند.
 
هراتی مطلق با تاکید بر اینکه رمز پیروزی حزب الله لبنان، مقاومت فلسطین و جوانان انقلابی بحرین تبعیت از گفتمان مقاومت صادر شده از جمهوری اسلامی ایران می باشد، خاطر نشان کرد: دولت و ملت ما هم به عنوان پدید آوردندگان این گفتمان باید در برابر خواسته های دولت مستکبر آمریکا بایستند و بینی آنان را به خاک بمالند.
 
خطیب جمعه شهر بروجن در بحش دیگری از خطبه ها با تبریک و گرامیداشت هفته دفاع مقدس، گفت: اگرچه جنگ تحمیلی سختی های خود را به همراه داشت، اما حاصل جنگ پیروزی اسلام در برابر کفر بود.
 
هراتی مطلق افزود: ما انقلاب خود را در هشت سال جنگ تحمیلی به جهان صادر کردیم و این نوید، فتح فلسطین را به دنبال خواهد داشت.


انتهای پیام/1030ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۴:۰۳:۲۲

28 Dec 2019