کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

امام جمعه شهرستان بروجن:

ملت ما جلو خواسته های استکبار ایستاده و بینی آن ها را به خاک میمالند

29 شهريور 1398 ساعت 17:15

امام جمعه شهر بروجن گفتمان مقاومت را دفع کننده تمام بدخواهی های دشمنان دانست و گفت: مذاکره با آمریکا، تحمیل خواسته های غرب بر جمهوری اسلامی ایران را به دنبال خواهد داشت.


به گزارش خبرنگار جهانبین نیوز، حجت الاسلام علیرضا هراتی مطلق امام جمعه شهر بروجن در خطبه های این هفته نماز جمعه  اظهار داشت: گفتمان مقاومت دفع کننده تمام بدخواهی های دشمنان است و این گفتمان در جهان تسری یافته و تمامی ملت های آزادی خواه با این گفتمان در برابر دشمنان ایستاده اند.
 
وی با با بیان اینکه جوانان عراقی با پیروی از همین گفتمان در برابر داعش و دشمنان پیروز شدند، افزود: یمن با استفاده از گفتمان مقاومت به عنوان یک عملیات راهبردی، قدرتمند شده و تاسیسات نفتی عربستان را نشانه می گیرد و در نظام نفتی آن کشور اختلال ایجاد می کند.
 
هراتی مطلق با تاکید بر اینکه رمز پیروزی حزب الله لبنان، مقاومت فلسطین و جوانان انقلابی بحرین تبعیت از گفتمان مقاومت صادر شده از جمهوری اسلامی ایران می باشد، خاطر نشان کرد: دولت و ملت ما هم به عنوان پدید آوردندگان این گفتمان باید در برابر خواسته های دولت مستکبر آمریکا بایستند و بینی آنان را به خاک بمالند.
 
خطیب جمعه شهر بروجن در بحش دیگری از خطبه ها با تبریک و گرامیداشت هفته دفاع مقدس، گفت: اگرچه جنگ تحمیلی سختی های خود را به همراه داشت، اما حاصل جنگ پیروزی اسلام در برابر کفر بود.
 
هراتی مطلق افزود: ما انقلاب خود را در هشت سال جنگ تحمیلی به جهان صادر کردیم و این نوید، فتح فلسطین را به دنبال خواهد داشت.


انتهای پیام/1030ج


کد مطلب: 42901

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/42901/ملت-جلو-خواسته-های-استکبار-ایستاده-بینی-خاک-میمالند

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir