۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۸
کد مطلب : ۴۲۸۹۹
نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری

در جنگ تحمیلی دشمن انقلاب اسلامی و هویت شیعه را نشانه گرفت

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: در جنگ تحمیلی صدام و همه قدرت‌های جهانی علیه ایران به میدان آمدند و می‌توان گفت که این حمله هجومی به مرزهای کشور نبود بلکه دشمن انقلاب اسلامی و هویت شیعه را نشانه گرفته بود.
در جنگ تحمیلی دشمن انقلاب اسلامی و هویت شیعه را نشانه گرفت
به گزارش جهانبین نیوز؛ حجت الاسلام محمدعلی نکونام نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری در خطبه‌های امروز نماز جمعه شهرکرد که در مصلی بزرگ این شهر برگزار شد با اشاره به ۳۱ شهریور سالروز آغاز جنگ تحمیلی اظهار کرد: در این جنگ صدام و همه قدرت‌های جهانی علیه ایران به میدان آمدند و می‌توان گفت که این حمله هجومی به مرزهای کشور نبود بلکه دشمن انقلاب اسلامی و هویت شیعه را نشانه گرفته بود.

وی تصریح کرد: دشمنان این نظام آن روز خیلی پیشتر از خود ما حقیقت انقلاب را درک کردند و از همین‌رو برای نابودی این انقلاب دست به کار شدند.
 
نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری بیان داشت: در آن زمان ملت ایران با شناخت دشمن و درک واقعیت و همچنین با خودداری از گرفتاری در بازی‌های سیاسی دفاع مقدس را تبدیل به فرصت کردند و می‌توان از آن دوران به‌عنوان دوران طلایی یاد کرد.
 
امام جمعه شهرکرد تاکید کرد: هشت سال دفاع مقدس کمکمان کرد تا 40 سال مقاومت کرده و زیر بار ظلم دشمنان نرویم و امروز به جایی برسیم که دشمنان برای مذاکره با ما التماس می‌کنند.
 
نکونام ایستادگی و مقاومت را از مهم‌ترین دستاوردهای هشت سال دفاع مقدس برای ایران عنوان و خاطرنشان کرد: امروز در یمن گروه نه‌چندان بزرگی چون انصارالله در مقابل آل سعود و هم‌پیمانانش ایستاده است و اینها همه نتیجه هشت سال دفاع مقدس و از برکات خون شهدا است.
 
امام جمعه شهرکرد گفت: تکفیری‌ها جنایات بسیاری کردند و از آن جمله می‌توان به بی‌حرمتی به حرم امام هادی (ع) و امام حسن عسگری (ع) اشاره کرد.
 
وی ادامه داد: کفار تکفیری می‌خواستند این امامان را از یادها دور کنند اما درواقع باعث شدند حرم این بزرگواران به بارگاهی ارزشمند تبدیل شود.
 
انتهای پیام/ 1026ج   
 
 
 
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۸:۲۵:۵۳

28 Dec 2019