کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

با حضور معاون سیاسی وزیر کشور صورت گرفت

افتتاح فرمانداری جدیدالتأسیس شهرستان خانمیرزا

28 شهريور 1398 ساعت 23:21

فرمانداری جدیدالتأسیس شهرستان خانمیرزا با حضور معاون سیاسی وزیر کشور، مدیرکل دفتر امور سیاسی وزارت کشور، مدیرکل تقسیمات کشوری وزارت کشور و جمعی از مسؤولان استانی و شهرستانی افتتاح شد.


به گزارش جهانبین‌نیوز فرمانداری جدیدالتأسیس شهرستان خانمیرزا با حضور معاون سیاسی وزیر کشور، مدیرکل دفتر امور سیاسی وزارت کشور، مدیرکل تقسیمات کشوری وزارت کشور و جمعی از مسؤولان استانی و شهرستانی افتتاح شد.

برهان حسین‌پورآقایی فرماندار لردگان در مراسم افتتاح فرمانداری جدیدالتاسیس شهرستان خانمیرزا گفت: طبق آخرین سرشماری در سال 1395، شهرستان خانمیرزا دارای 53 هزار و 728 نفر جمعیت شهری و روستایی است.

وی توضیح داد: شهرستان خانمیرزا با چهار شهرستان بروجن، لردگان، کیار و اردل ارتباط مرزی دارد و شاهراه حیاتی کشور برای متصل شدن فلات مرکزی به استان‌های خوزستان، فارس، بوشهر و کهگیلویه و بویراحمد است.

حسین‌پور بیان کرد: کشاورزی و گردشگری مهم‌ترین مزیت‌های شهرستان خانمیرزا هستند و باتوجه به وجود بستر رودخانه ارمند در این شهرستان، می‌تواند منطقه نمونه گردشگری باشد.

فرماندار لردگان ادامه داد: این شرایط فرصت مناسبی فراهم کرده است تا فرماندار جدید این شهرستان زیرساخت‌های گردشگری و بوم‌گردی را توسعه دهد.

وی در انتهای صحبت خود اشاره کرد: 70 درصد جمعیت شهرستان خانمیرزا بالای 18 سال هستند و 38 هزار نفر در این شهرستان شرایط رأی دادن دارند به همین علت 50 شعبه رای گیری برای انتخابات پیش‌رو در این شهرستان پیش‌بینی شده است.

لازم به ذکر است یوسف مرادی در مراسم افتتاح فرمانداری جدیدالتأسیس شهرستان خانمیرزا با حکم وزیر کشور به سمت فرماندار این شهرستان منصوب شد.

انتهای پیام/۱۰۲۹ج


کد مطلب: 42897

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/42897/افتتاح-فرمانداری-جدیدالتأسیس-شهرستان-خانمیرزا

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir