کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

با حکم وزير کشور؛

فرمانداران شهرستان هاي "لردگان" و "خانميرزا" منصوب شدند

28 شهريور 1398 ساعت 21:51

وزير کشور به پيشنهاد استاندار چهارمحال و بختياري در احکامي جداگانه‌، فرماندار شهرستان‌هاي لردگان و خانميرزا را منصوب کرد.


به گزارش خبرنگار جهانبین نیوز؛  عصر امروز پنج شنبه 28 شهريور 1398 با حضور معاون سياسي وزير کشور، مديرکل دفتر امور سياسي وزارت کشور، مديرکل تقسيمات کشوري وزارت کشور و جمعي از مسؤولان استاني و شهرستاني در احکامي جداگانه‌اي به پيشنهاد استاندار چهارمحال و بختياري «ملک محمد قربانپور» به سمت فرماندار شهرستان لردگان و «يوسف مرادي شاه قريه» به سمت فرماندار شهرستان خانميرزا منصوب کرد.

در حکم وزير کشور خطاب به اين فرمانداران آمده است:‌ اميد است با اتکال به خداوند متعال و در چارچوب وظايف مصوب در راستاي تحقق اهداف و آرمان‌هاي نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران و سياست‌هاي دولت تدبير و اميد و پيروي از منويات رهبر معظم انقلاب اسلامي حضرت آيت الله العظمي خامنه‌اي «مدظله العالي» موفق باشيد.

گفتني است يوسف مرادي مديرکلي حوزه استاندار و معاونت شرکت آب منطقه‌اي چهارمحال و بختياري را در کارنامه خدمتي خود دارد؛ همچنين مديرکل دفتر جذب و سرمايه‌گذاري استانداري و سرپرست امور اقتصادي و توسعه منابع انساني از مهم‌ترين مسؤوليت‌هاي فرماندار جديد لردگان هستند.

لازم به ذکر است در جلسه هيات وزيران در اسفند سال 97 شهرستان خانميرزا به عنوان دهمين شهرستان چهارمحال و بختياري به جغرافياي سياسي استان اضافه شد و يوسف مرادي اولين فرماندار اين شهرستان محسوب مي‌شود.

انتهای پیام/1026ج
 


کد مطلب: 42893

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/42893/فرمانداران-شهرستان-هاي-لردگان-خانميرزا-منصوب-شدند

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir