۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۶
کد مطلب : ۴۲۸۸۸
در چهارمحال و بختیاری

اجرای طرح پاکسازی محیط اطراف اماکن آموزشی به منظور پیشگیری از بروز آسیب‌های اجتماعی

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر فرماندهی انتظامی چهارمحال و بختیاری گفت: طرح پاکسازی محیط اطراف اماکن آموزشی به منظور پیشگیری از بروز آسیب‌های اجتماعی، ارتقاء سطح امنیت روانی، شناسایی و دستگیری عناصر خرده فروش و توزیع‌کنندگان مواد مخدر، به ویژه اطراف مراکز آموزشی در دستور کار ستاد مبارزه با مواد مخدر قرار گرفته است.
اجرای طرح پاکسازی محیط اطراف اماکن آموزشی به منظور پیشگیری از بروز آسیب‌های اجتماعی
به گزارش جهانبین‌نیوز سرهنگ سلیمان ریاحی رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر فرماندهی انتظامی چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی ازجمله اعتیاد نوجوانان و جوانان به‌عنوان آینده‌سازان کشور به لحاظ فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی اهمیت بالایی در سطح جامعه دارد.

وی بیان داشت: باتوجه به اینکه در اطراف برخی مراکز آموزشی خرید، فروش و استعمال مواد مخدر رواج یافته و به علت حساسیت مراکز آموزشی و آسیب‌پذیر بودن قشر نوجوان و جوان جامعه در برابر تهدیدها و چالش‌های روزمره حضور خرده فروشان در اطراف این مراکز زمینه انحراف نوجوانان و جوانان را فراهم کرده است.

ریاحی خاطرنشان کرد: طرح پاکسازی محیط اطراف اماکن آموزشی به منظور پیشگیری از بروز آسیب‌های اجتماعی، ارتقاء سطح امنیت روانی، شناسایی و دستگیری عناصر خرده فروش و توزیع‌کنندگان مواد مخدر، به ویژه اطراف مراکز آموزشی در دستور کار ستاد مبارزه با مواد مخدر قرار گرفته است.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر فرماندهی انتظامی چهارمحال و بختیاری بیان داشت: این استان در راستای برخورد با خرده‌فروشان مواد مخدر در سطح استان به‌عنوان یکی از معضلات اجتماعی به ویژه پیرامون محیط‌های آموزشی امروز در شهرستان‌های استان و مرکز آن اقدامات اجرایی صورت گرفت.

ریاحی یادآور شد: طرح جمع‌آوری معتادین ولگرد و خرده‌فروشان مواد مخدر در دستور کار پلیس مواد مخدر قرار گرفته است، در این خصوص پس از شناسایی و اقدامات پلیسی که صورت گرفت تعدادی از این افراد به علاوه محل‌های نگهداری و پاتوق‌های استعمال مواد مخدر در اطراف مراکز آموزشی شناسایی شدند.

وی گفت: در هنگام جمع‌آوری خرده‌فروشان علاوه بر ضبط مقادیر قابل توجهی مواد مخدر ادوات و آلات استعمال این مواد نیز کشف و ضبط شد.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر فرماندهی انتظامی چهارمحال و بختیاری ضمن تشکر از دستگاه قضا، عوامل امنیتی و اطلاعاتی، سپاه پاسداران که در راستای طرح جمع‌آوری خرده فروشان و مجرمان ستاد مبارزه با مواد مخدر را یاری نمودند از مسئولان به‌ویژه مسئولان آموزش و پرورش درخواست می‌شود در راستای طرح پلیس انتظامی را یاری کنند و به محض مشاهده خرده فروشان پلیس را در جریان بگذارند.

انتهای پیام/۱۰۲۹ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۸:۳۰:۳۳

28 Dec 2019