کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرماندار شهرستان بروجن خبر داد

افتتاح چهار طرح با حضور وزیر نیرو در شهرستان بروجن

26 شهريور 1398 ساعت 11:49

فرماندار شهرستان بروجن گفت: چهار طرح در شهرستان بروجن با حضور وزیر نیرو افتتاح می‌شود.


مسعود ملکی فرماندار بروجن در گفت‌وگو با خبرنگار جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: مجتمع آبرسانی روستای سیبک، احمدآباد، سیف‌آباد، متویی، دستگرد جدید و قدیم یکی از طرح‌های قابل افتتاح در این شهرستان است.

وی هزینه اجرایی مجتمع آبرسانی این ۶ روستا را ۶۲ میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: سال شروع این پروژه ۸۹ بوده و در سال جاری به بهره برداری رسید.

ملکی از جزئیات طرح اخیر خبر داد و افزود: اجرای شبکه توزیع ۱۹ کیلومتر، تعداد انشعابات آن ۴۰۰ فقره، تعداد مخازن ۳ باب و حجم مخازن ۱۰۰۰ متر مکعب است.

فرماندار بروجن خاطرنشان کرد: با بهره‌برداری از این طرح ۹۰ درصد روستاهای بخش بلداجی تحت پوشش خدمات آب و فاضلاب روستایی قرار می‌گیرد.

وی یکی دیگر از طرح‌های قابل افتتاح در این شهرستان را تصفیه‌خانه فاضلاب گندمان دانست و بیان داشت: هزینه این پروژه ۸۰ میلیارد، سال شروع آن ۹۵ و در سال جاری افتتاح می‌شود.

ملکی با بیان اینکه طول شبکه اجرا ۳۶ و نیم کیلومتر و تعداد انشعاب نصب شده ۶۰۰ دستگاه بوده است یادآور شد: با افتتاح این طرح ۱۸۹۷ خانوار تحت پوشش قرار خواهند گرفت.

فرماندار بروجن از افتتاح تصفیه‌خانه فاضلاب شهر بلداجی نیز خبر داد و عنوان کرد: هزینه کل این پروژه ۱۲۵ میلیارد ریال است که سال شروع این پروژه ۹۵ بوده  و در سال جاری افتتاح شد.

وی در تشریح جزئیات این طرح گفت: طول شبکه اجرا ۷۱/۴ کیلومتر و تعداد انشعاب نصب شده ۱۰۰۰ دستگاه و خانوار تحت پوشش نیز ۳۶۱۳ خانوار بوده است.

ملکی گفت: پست برق سفید دشت یکی دیگر از پروژه ها در شهرستان بروجن است که با حضور وزیر نیرو امروز افتتاح می شود.

انتهای پیام/۱۰۳۰ج


کد مطلب: 42871

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/42871/افتتاح-چهار-طرح-حضور-وزیر-نیرو-شهرستان-بروجن

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir